Звіт про роботу архівного відділу щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на отримання інформації за ІІІ квартал 2020 року

Одним з основних завдань, покладених на архівний відділ районної державної адміністрації, як місцеву державну архівну установу, є внесення до Національного архівного фонду (далі НАФ) архівних документів, що мають місцеве значення та використання відомостей, що в них містяться, здійснення заходів, направлених на реалізацію громадянами та юридичними особами конституційного права на отримання інформації.

Станом на 30.09.2020 року у відділі зберігається 134 фонди, що складає 34 859 одиниць зберігання ( у т.ч. : 90 фондів, 22 300 справ управлінської документації; 11 фондів, 220 справ особового походження; 33 фонди, 12 339 справ з кадрових питань (особового складу).
У фондах зберігаються документи будівельних підприємств, закладів освіти, охорони здоров’я, культури, статистики, фінансових, профспілкових структур, органів влади та місцевого самоврядування.
Кількість одиниць зберігання цих фондів постійно збільшується в залежності від терміну зберігання документів в архівних підрозділах установ органів влади та місцевого самоврядування, які входять до списку джерел комплектування архіву. Так протягом ІІІ кварталу 2020 року до архівного відділу прийнято на державне зберігання документи 2 нових фондів та поповнено документами 3 вже існуючих фонди. Всього за ІІІ квартал прийнято 302 справи (у т.ч.: 278 справ управлінської документації та 24 справи з кадрових питань (особового складу).
У зв’язку з відсутністю в районі трудового архіву, функції щодо зберігання документів з кадрових питань (особового складу) суб’єктів господарювання, що ліквідуються, та надання громадянам довідок соціально-правового характеру (про стаж роботи та заробітну плату) покладено на архівний відділ Чаплинської районної державної адміністрації.
Список суб’єктів господарювання, що ліквідувалися та передали на зберігання до архівного відділу документи з
кадрових питань (особового складу), за ІІІ квартал 2020 року збільшився на 2 фонди, і станом на 30.09.2020 року складає 35 фондів, 12 339 одиниць зберігання.

Роботу із зверненнями громадян покладено на начальника архівного відділу районної державної адміністрації Дорошенко Тетяну Михайлівну, згідно посадової інструкції.

В своїй роботі із зверненням громадян архівний відділ районної державної адміністрації керується вимогами Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади до органів місцевого самоврядування» та інструкцією організації роботи із зверненнями громадян в архівному відділі, яка затверджена наказом начальника відділу від 20 грудня 2013 року № 6. У відділі затверджено графік особистого прийому громадян начальником відділу і головним спеціалістом (наказ начальника відділу №2 від 15 січня 2015 року), але зважаючи на погану забезпеченість жителів району автобусним сполученням, з метою створення сприятливих умов відвідувачам, спеціалісти відділу здійснюють прийом громадян щоденно. За звітній період звернень до архівного відділу не надходило, дзвінків на «гарячу лінію» також не надходило. Протягом ІІІ кварталу 2020 року до архівного відділу надійшло 353 запити соціально-правового характеру, 296 з них виконано з позитивним результатом (83,85%). Переважна частина (62,04 %) запитів стосувались підтвердженню стажу роботи; 33,43 % – про заробітну плату; 4,53% -про встановлений мінімум вихододнів. Крім того виконано 91 запит про реорганізацію ліквідованих підприємств Чаплинського району. Всі соціально-правові запити виконуються безкоштовно.

Також спеціалістами відділу виконано 33 тематичних запити. Із них 18 – на платній основі. Тематика цих запитів стосувалась таких питань: відведення земельних ділянок підприємствам та громадянам під будівництво об’єктів; про передачу у власність, постійне користування земельних ділянок; рішення виконкомів сільських та селищних рад про зміну поштової адреси; назв вулиць. На 87,88% тематичних запити заявники отримали позитивні відповіді. Негативні відповіді зумовлені непрофільністю запитів або відсутністю необхідної заявникам інформації в архівних документах та з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів.

Реєстрація заяв на отримання архівних довідок і копій ведеться окремих журналах, згідно з інструкціями. Всі заяви і звернення розглядаються без порушення термінів, передбачених законодавством. Протягом звітного періоду до архівного відділу надійшло 9 запитів від громадян пільгових категорій. Ці запити виконуються в першочергово.

Роботу дії «Прямої телефонної лінії» затверджено наказом начальника відділу10 січня 2012 року за №3.

Інформацію про стан роботи із зверненнями громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Начальник архівного відділу районної державної адміністрації про проведену роботу із зверненнями громадян інформує на апаратних нарадах при голові районної державної адміністрації та державному архіву Херсонської області.

Спеціалістами відділу постійно надаються консультації з питань отримання інформації, що стосується соціального захисту населення.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment