ЗВІТ Чаплинської районної державної адміністрації за лютий 2020 року

Протягом лютого 2020 року діяльність районної державної адміністрації була спрямована на якісне, повне та своєчасне виконання в районі актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій.

У лютому для розгляду та виконання до районної державної адміністрації надійшло до 370 документів, зареєстровано 404 листи вихідної кореспонденції.

Головою районної державної адміністрації видано 15 розпоряджень з основної діяльності, з них: 7 – на виконання розпоряджень і доручень вищестоящих органів влади, 8 – за власною ініціативою; 3 розпорядження з особового складу.

Видано 6 наказів керівника апарату районної державної адміністрації з особового складу.

Протягом місяця проводився моніторинг реалізації 398 завдань, визначених контрольними документами.

Надійшов 1 запит про надання публічної інформації, з який отримано від вищестоящих органів влади через систему електронного документообігу АСКОД та стосувався надання про кількість внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території Чаплинського району.

Запит розглянуто відповідно до чинного законодавства .

Протягом лютого 2020 року до Чаплинської районної державної адміністрації надійшло 29 звернень від громадян, з них отримано: на місцеву телефонну «гарячу лінію» – 0; поштою – 4; на особистому прийомі -1, через сайт – 6, від вищестоящих органів влади (через систему електронного документообігу АСКОД) – 7; від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 11.

Найбільше звернень надійшло від мешканців селищ Чаплинка (4) та Асканія-Нова (3), сіл Хрестівка, (3), Преображенка (3), Строганівка (3).

На особистому прийомі до голови районної державної адміністрації протягом лютого 2020 року звернулась 1 особа.

Найчастіше громадяни зверталися до районної державної адміністрації з питань, що стосуються соціального захисту населення (питання надання роз’яснень щодо призначення чи відмови у призначенні субсидії та пільг на житлово-комунальні послуги, нарахування та виплати державних соціальних допомог) та ремонту автомобільних доріг загального користування та комунальної власності.

Звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни, 2 – вирішено позитивно, на 21 звернення заявникам  надано ґрунтовні роз’яснення, 3 направлено для розгляду за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 3 перебувають на виконанні.

Проведено 1 засідання колегії Чаплинської районної державної адміністрації, на якому було розглянуто 3 актуальні питання, що стосувались виконання програми економічного, соціального та культурного розвитку Чаплинського району на 2019 рік та бюджету району за 2019 рік, схвалення проекту дорожньої карти розвитку охорони здоров’я Чаплинського району на 2020 – 2022 роки та проекту змін до програми розвитку інформаційного простору Чаплинського району на 2017-2020 роки.

За результатами розгляду прийнято відповідні розпорядження та доручення голови Чаплинської районної державної адміністрації, проекти дорожньої карти розвитку охорони здоров’я Чаплинського району на 2020 – 2022 роки, змін до програми подано на розгляд Чаплинської районної ради.

Забезпечено підготовку матеріалів та організацію проведення: одного координаційної ради органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, на якій розглянуто питання:

– забезпечення Чаплинського відділення Генічеського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Херсонській області автоматизованою системою відеофіксації правопорушень, у тому числі, у сфері безпеки дорожнього руху;

– про спільну організацію роботи районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення проведення весняного призову на строкову службу згідно Указу Президента України від 16 січня 2020 року № 13/20 “Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2020 році “;

– організації забору бактеріальних аналізів та отримання їх результатів жителями Чаплинського району;

– про негайне вжиття заходів щодо придбання виробів медичного призначення, які необхідні для роботи з пацієнтом, що підлягає визначенню випадку 2019-п СОV (коронавірус);

– про необхідність розробки і затвердження програм по боротьбі з онкологічними захворюваннями у ОТГ району;

– про розрахунки за енергоносії по КНП «Чаплинська районна лікарня»;

– про порядок оповіщення бджолярів про проведення заходів захисту рослин на адміністративних територіях сільських, селищних рад.

Проведено 4 апаратних наради при голові районної державної адміністрації, 2 засідання комісії з конкурсного відбору на зайняття посади державної служби.

Підготовлено план роботи районної державної адміністрації на березень 2020 року; 5 календарів основних заходів районної державної адміністрації; нагородні матеріали до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та до Міжнародного жіночого Дня 8 Березня; поздоровлення населенню району з професійними та державними святами та забезпечено їх висвітлення на офіційному вебсайті районної державної адміністрації.

­­ Відповідно до районної програми щодо запровадження матеріального стимулювання окремих колективів та громадян на 2019 – 2020 роки», затвердженої рішенням ХХХІІ сесії VІІ скликання від 07 грудня 2018 року № 554 на 2020 рік кошти не виділено.

Протягом лютого 2020 року постійно проводився моніторинг суспільно-політичної ситуації в районі.

До управління суспільних комунікацій обласної державної адміністрації направлено 23 інформації щодо суспільно – політичної ситуації та діяльності суб’єктів політичного процесу в районі, основних подій життєдіяльності району, а також складено звіт про суспільно-політичну ситуацію по району за лютий 2020 року.

Згідно запланованих заходів по Програмі розвитку інформаційного простору Чаплинського району на 2017 – 2020 роки, затвердженої рішенням районної ради від 31 жовтня 2017 року № 370 із змінами, внесеними рішенням сесії районної ради від 01 червня 2018 року № 480, до газети «Голос Таврії» надано 3 інформаційних матеріали щодо діяльності районної державної адміністрації та її структурних підрозділів. На офіційному вебсайті районної державної адміністрації стосовно подій соціально – економічного та культурного життя громади району висвітлено 39 інформацій, в соціальній мережі Фейсбук – 31 інформацію. У лютому 2020 року фінансування заходів вищезгаданої програми не проводилося.

До районної ради надано звіт за 2019 рік про хід виконання рішення районної ради від 29 грудня 2017 року № 411 «Про районну цільову програму сприяння розвитку громадянського суспільства на 2017 – 2020 роки».

Згідно орієнтовного плану консультацій з громадськістю на 2020 рік представниками структурних підрозділів районної державної адміністрації проведено 1 консультацію з громадськістю, яка стосувалися питання профілактики негативних явищ серед дітей та підлітків.

Підготовлено пояснення по цивільній справі за позовом Державної дослідно-експериментальної Агрофірми «Асканія-Нова» до Чаплинської районної державної адміністрації Херсонської області за участю третіх осіб та здійснено підготовку щодо процесу цивільних справ за позовом керівника Генічеської місцевої прокуратури Херсонської області в інтересах Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області про визнання недійсним договору оренди земельної ділянки не витребуваних часток (паїв) та її повернення.

27 лютого 2020 року на нараді-навчанні з державними службовцями апарату районної державної адміністрації розглянуто питання: Про подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до статей 45-49 Закону України «Про запобігання корупції».

Проводиться моніторинг щодо заповнення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та нормативно-правових та законодавчих актів.

Відповідно до кошторису у лютому районну державну адміністрацію профінансовано на суму 603,50 тис. грн., що становить 100 відсотків від запланованих. Бюджетні кошти були використані відповідно до кошторисних призначень та плану асигнувань на заробітну плату, нарахувань на заробітну плату та оплату комунальних послуг. Капітальні, поточні ремонти та реконструкції у лютому 2020 року не проводились. Кошти на придбання основних засобів не виділялись та видатки не здійснювались .

Згідно розпорядження голови районної державної адміністрації від 16 січня 2019 року № 18 «Про проведення у 2020 році приписки до призовної дільниці Чаплинського району громадян України 2003 року народження» в районі проводиться приписка до призовної дільниці Чаплинського району громадян України 2003 року народження. Спільно з районним військовим комісаріатом та органами місцевого самоврядування проводяться організаційні та практичні заходи, пов’язані з підготовкою та проведенням у визначені строки приписки. На даний час проведено здачу аналізів та проходження медичних оглядів громадян України 2003 року народження.

Районною державною адміністрацією спільно з Чаплинським районним військовим комісаріатом, сільськими, селищними радами постійно проводяться заходи щодо відбору кандидатів на військову службу за контрактом. Зокрема, на офіційному вебсайті та сторінці у соціальній мережі Facebook районної державної адміністрації щотижня розміщуються інформаційно-роз’яснювальні та агітаційні матеріали стосовно популяризації військової служби за контрактом. Над центральним входом до адміністративної будівлі комунального закладу Чаплинської селищної ради «Чаплинський культурно-мистецький центр» розміщений агітаційний банер.

На лютий 2020 року встановлено планове завдання у обсязі 9 осіб. Станом на 28 лютого 2020 року проведеними спільними заходами відповідальних осіб районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування та районного військового комісаріату відібрано 5 осіб на військову службу за контрактом, із них уклали контракти –2 особи..

Протягом лютого 2020 року завантажено 24 відомості періодичного поновлення бази даних Державного реєстру виборців (далі — база даних), опрацьовано 265 записів, 6 запитів виборців, щодо змісту особистих персональних даних, 1 звернення, щодо внесення змін до бази даних, 2 звернення, щодо включення, 12 запитів районного відділу управління Державної міграційної служби України в Херсонській області, щодо отримання персональних даних. Видано 44 накази, надіслано 5 запитів до суб’єктів подання відомостей, щодо уточнення персональних даних виборців.

Проведено Державну надзвичайну протиепізоотичну комісіїю при Чаплинській районній державній адміністрації на якій розглянуто питання про посилення заходів щодо недопущення занесення і розповсюдження на територію Чаплинського району високопатогенного грипу птиці. За результатами розгляду цього питання визначено учасникам комісії відповідні завдання.

Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» та на виконання Наказу Національного агентства України з питань державної служби від 20 грудня 2016 року № 277 «Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту керівника органу виконавчої влади», з метою належного інформування громадськості про підсумки діяльності Чаплинської районної державної адміністрації підготовлено публічний звіт голови про проведену роботу у 2019 році.

На вебсайті районної державної адміністрації висвітлено статті на теми: Школи Херсонської області запрошують долучитись до проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», Південна агропромислова виставка «Фермер-2020», IV Всеукраїнська науково-практична конференція «Управління та раціональне використання земельних ресурсів в новостворених територіальних громадах: проблеми та шляхи їх вирішення»

З Присиваською ОТГ та Асканія-Нова ОТГ опрацьовано питання стосовно забезпечення представлення туристичного потенціалу району на Міжнародній туристичній виставці – Uitt – «Україна – подорожі та туризм» у 2020 році.

Підготовлено та направлено Головному управлінню ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2019 рік та ліквідаційний звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2020 рік.

З органами місцевого самоврядування опрацьовується питання стосовно проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів району у 2020 році.

Повторно опрацьовано з виконавчим комітетом Хлібодарівської сільської ради питання щодо проведення інвентаризації наявних об’єктів спортивної інфраструктури з визначенням відомостей щодо реального технічного стану об’єктів та наданням матеріалів з фотофіксацією за формами (паспорт фізкультурно-оздоровчої або спортивної споруди, акт обстеження фізкультурно-спортивної площинної споруди) та перспективний плани розвитку спортивної інфраструктури та охоплення усіх верств населення систематичними заняттями фізичною культурою та спортом.

На постійному контролі керівництва відділу знаходиться питання стосовно рівнів оптово-відпускних цін на борошно/хліб та переліку переробних підприємств.

Опрацьовано наявну інформацію справи про вилучення 30 земельних ділянок загальною площею 2377,0 га, що розташовані в межах Асканія-Нова селищної ради із постійного користування комунального підприємства «КОЛОС» на користь Асканія-Нова селищної ради знаходиться на розгляді в суді. Дане питання взято на контроль.

Фінансовим відділом районної державної адміністрації підготовлено матеріали по виконанню дохідної частини загального фонду місцевих бюджетів району за лютий 2020 року для розміщення на сайті районної державної адміністрації.

20 лютого 2020 року проведено засідання комісії районної державної адміністрації з питань наповнення місцевих бюджетів та бюджету Пенсійного фонду України.

До фінансового відділу районної державної адміністрації у лютому надійшло 40 заявок на фінансування коштів з районного бюджету, з них фактично профінансовано відповідно до розпорядження про виділення коштів загального фонду 40 заявок.

У лютому 2020 року проведено 1 засідання комісії по призначенню громадянам державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та субсидії. Проведено обстеження 51 сім’ї з метою підтвердження їх права на призначення державних соціальних допомог та здійснено 51 перевірку достовірності інформації про доходи отримувачів допомог. За результатами комісії призначено 38 різних видів допомог та пільг.

На персоніфікованому обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 6946 пільговиків. За лютий 2020 року до управління звернулося 10 осіб щодо оформлення пільг.

Згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян” надійшло 13 звернення з Урядової Гарячої Лінії стосовно умов призначення житлових субсидій, пільг та соціальних допомог, всім заявникам надано роз’яснення.

Особистий прийом громадян начальником та заступником начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації здійснюється згідно графіка, затвердженого наказом начальника управління від 03 січня 2018 року № 1 «Про графік прийому громадян з особистих питань». За лютий 2020 року начальником управління проведено особистий прийом 12 громадян, заступником начальника – 12 громадян.

У лютому надана щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг 58 особам на суму 106,6 тис. грн.

Для виплати деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення заплановані видатки на 2020 рік у сумі 66824,7 тис. грн. У зв’язку з внесеними змінами обсяги фінансування збільшилися на 332,3 тис. грн. та складає 67157,0 тис. грн. Профінансовано у лютому 10570,2, що становить 15,7 % від річного плану.

Для забезпечення виплати пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі відповідно до кошторису заплановано на 2020 рік 3669,5 тис. грн. У зв’язку з внесеними змінами обсяги фінансування збільшилися на 2191,7 тис. грн. та складає 5861,2 тис. грн. Протягом лютого 2020 року профінансовано 5179,7 тис. грн, що становить 88,4%.

По районній програмі «Поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку та осіб з інвалідністю на 2020 рік» для забезпечення виплати щомісячної стипендії інвалідам війни та учасникам бойових дій, яким виповнилося 90 і більше років за рахунок дотацій селищних та сільських рад заплановано на 2020 рік видатки у сумі 28,2 тис. грн.

Для забезпечення надання пільг інвалідам по зору І та ІІ групи на комунальні послуги, тверде паливо скраплений газ, електроенергію, телефонний зв’язок заплановано 84,9 тис. грн. на 2020 рік.

Для надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги у 2020 році заплановано 73,9 тис. грн.

Відповідно до розділу І п. 14 районної програми «Поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку та осіб з інвалідністю на 2020 рік» для забезпечення залучення безробітних громадян до участі у громадських роботах за видом «Інформування населення про порядок отримання житлових субсидій та робота з документацією» заплановані видатки у сумі 59,4 тис. грн.

Забезпечено виконання районної комплексної Програми виконання в районі Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2022 року. Всього на забезпечення виконання заходів Програми на 2020 рік передбачено 35 000 грн., станом на 04 березня 2020 року кошти не використовувались.

Проведено 1 засідання комісії з питань захисту прав дитини, розглянуто 5 питань. За результатами розгляду видано 2 розпорядження голови районної державної адміністрації.

Архівним відділом здійснено перевірку наявності справ документів фонду «Асканія-Нова селищна рада» 669 справ. Втрачених та необлікованих документів не виявлено. Експертною комісією розглянуто та схвалено три положення про архівний підрозділ, 3 положення про експертні комісії, номенклатури справ на 2020 рік 6 установам (966ст.), що становить 100% від планових показників.

Упорядковано документи Преображенської сільської ради за 2015 – 2019 роки.

Протягом лютого до архівного відділу надійшло 114 запитів соціально-правового характеру. Виконано – 109, із них: позитивно – 107, негативно – 2.

Надійшло 6 тематичних запитів, які виконано – 6, із них – 1 на платній основі на суму – 110, 37грн.

Здійснено достроковий прийом документів ліквідованих структурних підрозділів районної державної адміністрації 150 справ.

 

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Leave a Comment