Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.    

За 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 174звернення від громадян, що на99звернень менше у порівнянні з  аналогічним  періодом 2016 року.

  Із них до  районної  державної  адміністрації надійшло 53 (109) звернення,    до  Чаплинської  районної  ради – 3 (25),до Преображенської сільської ради – 2 (0), Хлібодарівської  сільської ради – 10 (2),до селищних, сільських рад (ОТГ) – 106.

Детальніше...

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.    

За І півріччя 2017 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 132звернення від громадян, що на57звернень менше у порівнянні з  аналогічним  періодом 2016 року.

  Із них до  районної  державної  адміністрації надійшло 43 (86) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради – 3 (16),до Преображенської сільської ради – 0 (0), Хлібодарівської  сільської ради – 8 (1),до селищних, сільських рад (ОТГ) – 78.

Детальніше...

191059

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.   

 За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 54 звернення від громадян, що на 36звернень менше у порівнянні з  аналогічним  періодом 2016 року.

   До  районної  державної  адміністрації надійшло 16 (42) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради - 2  (3),до Преображенської, Хлібодарівської  сільських рад – 0,до селищних, сільських рад (ОТГ) – 36.

Детальніше...

191059Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

  Протягом 2016 року до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі   поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 315 звернень від громадян (за 2015 рік - 342), що  на 27 звернень менше.  До  районної  державної  адміністрації надійшло 129 (132) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради - 33 (50),  до  селищних  рад – 56 (57),  до  сільських – 97 (103).   

Детальніше...

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.    

Протягом 9 місяців 2016 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району надійшло 273 звернень, що на 30 звернень,  або на  11 % більше в порівнянні з  аналогічним  періодом з 2015 року.

Детальніше...

Еще статьи...

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні384
mod_vvisit_counterВчора835
mod_vvisit_counterНа цьому тижні384
mod_vvisit_counterНа минулому тижні5447
mod_vvisit_counterУ цьому місяці13006
mod_vvisit_counterУ минулому місяці20919
mod_vvisit_counterВсього206024

За останні 20 хвилин: 12
Ваш IP: 54.224.203.224
,
Зараз: 2017-10-23 13:48

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.