Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

joomla

    

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян»,  звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

 

      Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

 

     Звернення може бути усним чи письмовим.

 

      Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

 

      Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

 

      У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

      Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

 

      Статею 8 вищезазначеного Закону передбачено, що письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

 

      Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення,— невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

 

      На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого терміну.

 

      Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. 

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

 

                                                                                      Голові Чаплинської

                                                                                      районної державної

                                                                                      адміністрації

                                                                                      Бурейку О.А.

 

                                                                                      Прізвище, ім'я по батькові заявника,

                                                                                        домашня адреса, телефон

                                                                                      Соціальний статус (інвалід,  учасник

                                                                                       війни, багатодітна сім'я, одинока

                                                                                        мати, пенсіонер тощо/

 

З А Я В А

 

1. Чітко викладений зміст питання

2. Конкретне прохання, вимоги чи пропозиція

 

Дата                                                                                                          Підпис

 

Примітка: до заяви можуть бути надані копії документів, довідок, запитів та інше.

 


      Відділ  з  питань діловодства, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації

 

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Лічільник відвідувань


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні143
mod_vvisit_counterВчора668
mod_vvisit_counterНа цьому тижні3006
mod_vvisit_counterНа минулому тижні4954
mod_vvisit_counterУ цьому місяці9813
mod_vvisit_counterУ минулому місяці28294
mod_vvisit_counterВсього167369

За останні 20 хвилин: 8
Ваш IP: 54.225.38.53
,
Зараз: 2017-08-18 06:55

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.