Заява про наміри капітального ремонту мосту на автомобільній дорозі загального користування 0221801 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове на ділянці км 0+000 – км 20+000

Місце розташування майданчиків (трас) будівництва: міст через канал Р-2-1 Каховської зрошувальної системи розташований на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення в Херсонській області. Трипрогоновий залізобетонний міст розташований на прямолінійній ділянці автодороги ІV категорії в Чаплинському районі Херсонської області. Робочий проект розроблений на ремонт існуючого мосту. Потреби в опаленні при капремонті не передбачаються. Режим роботи– 8 годин на добу. Загальна планована чисельність працівників – 20 осіб. По закінченню будівельних робіт зруйноване покриття відбудовується. Благоустрій території досягається відповідним вертикальним плануванням, забезпечуючим відвід поверхневої води, облаштуванням доріг. Озеленення території виконується шляхом облаштування газонів. Робочим проектом передбачається ведення ремонтно-відновлюваних робіт існуючого мосту без припинення пішохідного та автотранспортного руху. Роботи виконуються в два етапи: – на 1 етапі роботи виконуються на правій стороні мосту (за ходом кілометрів). Рух пішоходів та автотранспорту відбувається по лівій стороні мосту; на 2 етапі роботи виконуються на лівій стороні мосту (за ходом кілометрів). Рух пішоходів та автотранспорту відбувається по правій стороні мосту. Ремонтно-відновлювані роботи існуючого мосту виконуються як в рівні проїжджої частини мосту, так і підмостовій частині. Роботи в підмостовій частині виконуються після спуску води із зрошувального каналу Р-2-1 на ділянці виконання робіт. Спуск води проводиться в період закінчення зрошувальних робіт – осінь, зима. Ремонтно-відновлювані роботи існуючого мосту включають в себе:

а) роботи в рівні проїжджої частини – ремонт мостового полотна, що включає проїзну частину (виконана з асфальту і монолітного з/б покриття), тротуари, огорожу безпеки їздового полотна парапетного типу, металеве перильне огородження. Ремонт а/бетонного покриття на підходах до початку та кінця мосту; ремонт поздовжніх стиків конструкції прогонової будови; ремонт водовідведення і деформаційних швів;

б) роботи в підмостовій частині – ремонт балок прогонової будови, ремонт ригелів опор, ремонт опорних частин, капітальний ремонт аварійних стійок проміжних опор.

Технічні рішення, прийняті у проекті, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших норм діючих на території України та забезпечують охорону навколишньго середовища і пожежну безпеку при дотриманні встановлених правил експлуатації.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment