З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2020 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом першого півріччя 2020 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 289 (458) звернень від громадян, що на 169 звернень менше у порівнянні з 2019 роком.

До районної державної адміністрації надійшло 169 (325) звернень, до Чаплинської районної ради – 5 (4), до Хлібодарівської сільської ради – 3 (1), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 112 (128).

У зверненнях громадянами порушено 313 (466) різноманітних питань, що на 153 питання менше у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 131, або 42% від їх загальної кількості. Такі показники зумовлені незадоволенням населення строками призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та призначенням виплат на дітей, допомог малозабезпеченим сім’ям.

Друге за актуальністю місце займають питання комунального господарства – 51, або 16,2 %.

З урахуванням загальної тенденції зменшення кількості звернень до всіх органів влади в районі у звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань соціального захисту (131 проти 311), аграрної політики та земельних відносин (12 проти 23), комунального господарства (51 проти 62), житлової політики (6 проти 12), транспорту і зв’язку (4 проти 5), забезпечення законності та охорони правопорядку (5 проти 8).

Відбулося збільшення кількості звернень з питань праці і заробітної плати ( 16 проти 3), екології та природних ресурсів (6 проти 2), сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (4 проти 3), освіти, наукової, науково-технічної діяльності, інтелектуальної власності (3 проти 2), охорони здоров’я (2 проти 3) діяльності місцевих органів виконавчої влади (8 проти 5), діяльності органів місцевого самоврядування (2 проти 1).

Звернення з питань фінансової, податкової, митної політики, діяльності центральних органів виконавчої влади, об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин не надходили.

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (7 проти 7).

Зменшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування 34 проти 51, які в основному стосувалися питань соціального захисту.

Протягом півріччя 2020 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 169 звернень громадян, за аналогічний період 2019 року – 325.

Із загальної кількості звернень надійшли:

– поштою 16( у 2019 – 4);

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 13 ( у 2019 – 22);

– засобами електронного зв’язку – 10 ( у 2019 – 0)

– під час особистих прийомів та зустрічей з громадянами – 6 ( у 2019- 12);

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 122 ( у 2019 році – 287) .

На «гарячу» телефонну лінію Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили.

Як свідчить аналіз надходження звернень за територіальною ознакою, найбільше звернень упродовж звітного періоду надійшло від мешканців селищ Чаплинка (96) та Асканія-Нова (25), сіл: Хлібодарівка (11), Питомник (9), Хрестівка (8), Преображенка (7), Строганівка (7).

До центральних органів влади та обласної державної адміністрації жителями району направлено 13 звернень.

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 143 первинних звернень 4 неодноразові, 2 дублеті, 20 масових, повторні звернення не надходили.

Масовими були звернення, що стосувалися відновлення роботи ринку, у тому числі під час послаблення карантинних заходів, запроваджених з метою недопущення виникнення та поширення випадків захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID-19. Надійшло 11 звернень (11,6 %) від 55 громадян, із них – 2 колективні (письмові) та 9 через ДУ «Херсонський обласний контактний центр», що надійшли на гарячу телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації. Під категорію масових підпадають і звернення мешканців с. Питомник стосовно незадовільного водопостачання – 7 звернень, що надійшли від ДУ «Херсонський обласний контактний центр», адресовані на гарячу телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації.

До районної державної адміністрації у першому півріччі поточного року надійшло 13 колективних звернень, у 2019- 15.

Колективні звернення були надіслані жителями:

– Присиваської об’єднаної територіальної громади та жителями Новотроїцького району до вищестоящих органів влади і стосувалися одного проблемного питання, а саме: ремонту автомобільної дороги О221802 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове, яка знаходиться на балансі управління автомобільних доріг загального користування місцевого значення Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації;

– смт Асканія-Нова і стосувалися питання виконання рішень щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства;

– смт Чаплинка, вул.. Франко, 3, які порушили питання несправність каналізації в їх будинку та роботи ОСББ;

– смт Чаплинка стосовно відновлення роботи на території ринку.

Від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки до районної державної адміністрації надійшло 33 (19 %) звернення, у 2019 – 48 (14,8 %).

За результатами розгляду звернень, які перебували на контролі у звітному періоді у районній державній адміністрації вирішено позитивно 33 звернення, надано ґрунтовні роз’яснення по 108 зверненнях, перенаправлено за належністю 20 звернень.

У першому півріччі 2020 року під час особистих прийомів та зустрічей керівництва районної державної адміністрації зареєстровано 6 звернень громадян (у 2019 році – 12). Особисті прийоми будуть поводитись після скасування карантинних заходів.

Більше ніж у двічі зменшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр», надійшло 122 звернення, проти 278 за аналогічний період 2019 року.

Як свідчить аналіз основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту.

Узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment