З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2019 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом першого півріччя 2019 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 458 звернень від громадян, що на 238 звернень більше у порівнянні з 2018 роком.

До районної державної адміністрації надійшло 325 (99) звернень, до Чаплинської районної ради – 4 (5), до Хлібодарівської сільської ради – 1 (1), до Преображенської сільської ради – 3 (0), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 125 (115).

У зверненнях громадянами порушено 466 питань, що на 223 питання більше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 311, або 66,7% від загальної кількості. Такі показники зумовлені незадоволенням населення строками призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, відмовою у її призначенні та питаннями щодо монетизації субсидії.

У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (3 проти 15), праці і заробітної плати (3 проти 12), житлової політики (12 проти 20), транспорту і зв’язку (5 проти 13), діяльності органів місцевого самоврядування (1 проти 6), охорони здоров’я (4 проти 7), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (2 проти 4), фінансової, податкової, митної політики (0 проти 1), діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин (0 проти 1).

Проте, відбулося збільшення звернень з питань соціального захисту (311 проти 88), комунального господарства (62 проти 24), аграрної політики і земельних відносин (23 проти 17), діяльності місцевих органів виконавчої влади (5 проти 0), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (8 проти 5), екології та природних ресурсів (2 проти 0), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (7 проти 6).

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань діяльності центральних органів виконавчої влади (0 проти 0).

Збільшилося число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування – 51 проти 23, які також стосувалися питань нарахування субсидії, соціальних пільг та виплат, забезпечення засобами реабілітації.

Протягом першого півріччя 2019 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 325 (99) звернень громадян, з них отримано:

– поштою – 4 (7);

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 22 (10);

– на особистому прийомі, у тому числі виїзному – 12 (13);

– на місцеву телефонну «гарячу лінію» – 0 (1);

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 287 (68).

Найбільше звернень надійшло від мешканців селищ Чаплинка (106) та Асканія-Нова (51), сіл Преображенка (25), Хлібодарівка (23), Хрестівка (12), Питомник (10), Долинське (10).

На електронну пошту та «гарячу» телефонну лінію Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили.

Від вищестоящих органів влади для розгляду Чаплинською районною державною адміністрацією надійшло 22 звернення громадян.

Перше півріччя року

2019

2018

+-

До Адміністрації Президента України

6

+6

До обласної державної адміністрації

9

10

-1

До Верховної Ради України

До Кабінету Міністрів України

7

+7

До редакцій газет

Всього

22

10

+12

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 11 неодноразових, 7 дублетних, 6 масових звернень, повторні звернення не надходили.

У першому півріччі 2019 року надійшло 15 колективних звернень, анонімні звернення не надходили.

Майже всі колективні звернення були надіслані жителями Присиваської об’єднаної територіальної громади до вищестоящих органів влади і стосувалися одного проблемного питання, а саме, ремонту автомобільної дороги О221802 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове, яка знаходиться на балансі управління автомобільних доріг загального користування місцевого значення Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2017 року № 503 «Про графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації», заплановано проведення 4-х особистих прийомів на місяць кожною посадовою особою. У першому півріччі 2019 року за наявності

громадян, бажаючих звернутися до керівництва районної державної адміністрації,

здійснено 12 прийомів громадян, що на 1 прийом менше ніж у 2018 році.

Значно збільшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр», у першому півріччі 2019 року надійшло 287 звернень, проти 68 за аналогічний період 2018 року.

Як свідчить аналіз, основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту.

Заявниками, з урахуванням звернень, що надійшли на урядову «гарячу телефонну» лінію та «гарячу» телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації, порушено 333 питання.

Звернення громадян розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни, на 205 звернень надано вичерпні роз’яснення, 99 – вирішено позитивно, 12 – перебуває на розгляді, 9 – направлено за належністю.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються, кожного місяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються найбільш гострі та значущі питання. Станом на 01 липня 2019 року відбулося 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

З метою покращення роботи зі зверненнями громадян, надання практичної і методичної допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації та органам місцевого самоврядування затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян, надання практичної та методичної допомоги у структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетам сільських рад. З початку року проведено перевірки у 5 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а також у виконавчих комітетах Хлібодарівської та Преображенської сільських рад, за результатами перевірок підготовлено відповідні довідки.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Так, підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглянуто на засіданні колегії районної державної адміністрації у січні 2019 року. За результатами видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 січня 2019 року № 12 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування». Підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року буде розглянуто на колегії районної державної адміністрації у липні.

Узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment