З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2021 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом І кварталу 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 14 звернень громадян ( за відповідний період 2020 року – 83), якими порушено 16 питань ( у 2020 році – 93).

З них отримано:

– поштою – 2 ( у 2020 році -14);

– засобами електронного зв’язку – 6 (у 2020 році – 7);

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 1( у 2020 році -12);

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 4 (у 2020 році -45);

– на особистому прийомі, у тому числі виїзному – 1 ( у 2020 році -5);

На місцеву телефонну «гарячу лінію» звернення від громадян не надходили.

Як свідчить аналіз надходження звернень за територіальною ознакою, найбільше звернень упродовж звітного періоду надійшло від мешканців Чаплинської територіальної громади – 8.

До центральних органів влади мешканцями району направлено 1 звернення (у 2020 році – 12).

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Повторних, дублетних, масових, неодноразових звернень не надходило.

Колективних, анонімних звернень у І кварталі 2021 року не надходило, тоді як за відповідний період 2020 року надійшло 10 колективних та 2 анонімні звернення.

Від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки надійшло 3 звернення, або 21,4%, зокрема за категоріями авторів, від:

– осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 1;

– осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та бойових дій, ветеранів військової служби – 1 ;

– членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 1.

Значно зменшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр».

За січень-березень цього року надійшло 4 звернення, проти 45 за аналогічний період 2020 року. Це, насамперед, пов’язано з тим, що у звітному періоді звернення з питань соціального характеру направлялись до розгляду безпосередньо управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації (за даними управління – надійшло 38 звернень).

У І кварталі 2021 року до голови районної державної адміністрації звернувся 1 громадянин (у 2020 році – 5).

Звернення громадян розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни на 8 звернень надано вичерпні роз’яснення, 5 – направлено за належністю, 1 – перебуває на розгляді.

Районною державною адміністрацією оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації на офіційному вебсайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

 

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment