З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2020 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом І кварталу 2020 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 142 звернення від громадян, що на 156 звернень менше у порівнянні з 2019 роком.

До районної державної адміністрації надійшло 83 (225) звернень, до Чаплинської районної ради – 3 (1), до Хлібодарівської сільської ради – 3 (1), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 53 (69).

У зверненнях громадянами порушено 152 питання, що на 153 питання менше у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 62, або 41% від загальної кількості. Такі показники зумовлені незадоволенням населення строками призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, та призначенням виплат на дітей та малозабезпеченим сім’ям.

У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань соціального захисту (62 проти 223), аграрної політики та земельних відносин (6 проти 15), охорони здоров’я (2 проти 3), комунального господарства (17 проти 35), забезпечення законності та охорони правопорядку (3 проти 4), транспорту і зв’язку (2 проти 3), діяльності місцевих органів виконавчої влади (0 проти 4), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (0 проти 1).

Проте, відбулося збільшення звернень з питань праці і заробітної плати (10 проти 1), житлової політики (13 проти 6) сімейної та гендерної політики (6 проти 1), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (4 проти 2), діяльності об’єднань громадян релігії та міжконфесійних відносин (3 проти 0), екології та природних ресурсів (2 проти 0).

Звернення з питань фінансової, податкової, митної політики та діяльності центральних органів виконавчої влади не надходили. На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань діяльності органів місцевого самоврядування (1 проти 1).

Зменшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування 14 проти 34, які також стосувалися питань нарахування субсидії, соціальних пільг та виплат, забезпечення ліками.

2

Протягом І кварталу 2020 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 83 звернення громадян, з них отримано:

– поштою – 14;

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 12;

– на особистому прийомі, у тому числі виїзному – 5;

– на місцеву телефонну «гарячу лінію» – 0;

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 45.

Найбільше звернень надійшло від мешканців селищ Чаплинка (15) та Асканія-Нова (11), сіл: Хлібодарівка (8), Хрестівка (6), Преображенка (5).

На електронну пошту та «гарячу» телефонну лінію Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили.

Від вищестоящих органів влади для розгляду Чаплинською районною державною адміністрацією надійшло 12 звернень громадян.

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 1 дублетне, 3 масові та 2 неодноразових звернення.

У І кварталі 2020 року надійшло 10 колективних та 2 анонімні звернення.

Колективні звернення були надіслані жителями:

– Присиваської об’єднаної територіальної громади та жителькою Новотроїцького району до вищестоящих органів влади і стосувалися одного проблемного питання, а саме, ремонту автомобільної дороги О221802 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове, яка знаходиться на балансі управління автомобільних доріг загального користування місцевого значення Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації;

– смт Асканія-Нова і стосувалися питання виконання рішень щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства;

– смт Чаплинка, які порушили питання несправність каналізації в їх будинку.

Згідно з графіком особистого прийому керівництвом районної державної адміністрації здійснено 5 прийомів громадян (у 2019 році – 8).

Значно зменшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр», надійшло 45 звернень, проти 200 за аналогічний період 2019 року.

Як свідчить аналіз основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту (30 або 67%).

Заявниками з урахуванням звернень, що надійшли на урядову «гарячу телефонну» лінію та «гарячу» телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації порушено 152 питання.

Звернення громадян розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни, на 65 звернень надано вичерпні роз’яснення, 8 – вирішено позитивно, 4 – перебуває на розгляді, 6 – направлено за належністю.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються, кожного місяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються найбільш гострі та значущі питання.

Станом на 01 квітня 2020 року відбулося 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

З метою покращення роботи зі зверненнями громадян, надання практичної і методичної допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації та органам місцевого самоврядування затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян, надання практичної та методичної допомоги у структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетам сільських рад. З початку року проведено перевірки у 2 структурних підрозділах районної державної адміністрації.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Так, підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік розглянуто на засіданні колегії районної державної адміністрації у січні 2020 року. За результатами видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 24 січня 2020 року № 24 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування».

Районною державною адміністрацією оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment