З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2020 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом 9 місяців 2020 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 434 (612) звернень від громадян, що на 179 звернень менше у порівнянні з 2019 роком.

До районної державної адміністрації надійшло 236 (414) звернень, до Чаплинської районної ради – 6 (5), до селищних, сільських рад ( у тому числі ОТГ) – 193 (192).

У зверненнях громадянами порушено 454 (631) різноманітних питань, що на 177 питань менше у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 176, або 39% від їх загальної кількості. Такі показники зумовлені незадоволенням населення строками призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та призначенням виплат на дітей, допомог малозабезпеченим сім’ям.

Друге за актуальністю місце займають питання комунального господарства – 69, або 15 %.

З урахуванням загальної тенденції зменшення кількості звернень до всіх органів влади в районі у звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань соціального захисту (364 проти 176), аграрної політики та земельних відносин (33 проти 34), комунального господарства (69 проти 71), житлової політики ( 16 проти 21), забезпечення законності та охорони правопорядку (6 проти 9), освіти, наукової, науково-технічної діяльності, інтелектуальної власності (4 проти 14), охорони здоров’я (19 проти 21), діяльності органів місцевого самоврядування (2 проти 6), з питань державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (17 проти 25).

Відбулося збільшення кількості звернень з питань праці і заробітної плати ( 16 проти 3), екології та природних ресурсів (15 проти 5), діяльності місцевих органів виконавчої влади (8 проти 7), транспорту і зв’язку (4 проти 5),

Залишились на рівні минулого року сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (5 проти 5),

Звернення з питань фінансової, податкової, митної політики, діяльності центральних органів виконавчої влади, об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин не надходили.

Зменшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування 52 проти 71, які в основному стосувалися питань соціального захисту.

За 9 місяців 2020 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 236 звернень громадян, за аналогічний період 2019 року – 414.

Із загальної кількості звернень надійшли:

– поштою 26 ( у 2019 – 7);

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 16 ( у 2019 – 35);

– засобами електронного зв’язку – 13 ( у 2019 – 0)

– під час особистих прийомів та зустрічей з громадянами – 7 ( у 2019- 27);

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 174( у 2019 році – 344) .

На «гарячу» телефонну лінію Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили (2019 році – 1)

Як свідчить аналіз надходження звернень за територіальною ознакою, найбільше звернень упродовж звітного періоду надійшло від мешканців Чаплинської ОТГ – 86 (смт Чаплинка (46), с. Першокостянтинівка -9, с. Преображенка та Кучерявоволодимирівка по 7), Асканія-Нова ОТГ – 50 9смт Асканія-Нова – 32, с. Питомник – 11), Присиваська та Хрестівська ОТГ по 26, с. Хлібодарівка -13.

До центральних органів влади та обласної державної адміністрації жителями району направлено 16 звернень.

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 149 первинних звернення 6 неодноразових, 4 дублеті, 20 масових (у першому півріччі), повторні звернення не надходили.

До районної державної адміністрації за 9 місяців поточного року надійшло 16 колективних звернень, у 2019- 16.

Від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки до районної державної адміністрації надійшло 49 звернень, у 2019 – 66.

За результатами розгляду звернень, які перебували на контролі у звітному періоді у районній державній адміністрації вирішено позитивно 46 звернень, надано ґрунтовні роз’яснення по 148 зверненнях, направлено за належністю 23 звернення, не підлягали розгляду 1, перебувають на розгляді – 5.

За 9 місяців 2020 року під час особистих прийомів та зустрічей керівництва районної державної адміністрації зареєстровано 7 звернень громадян (у 2019 році – 27).

Більше ніж у двічі зменшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр», надійшло 174 звернення, проти 334 за аналогічний період 2019 року.

Як свідчить аналіз основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Так, підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік розглянуто на засіданні колегії районної державної адміністрації у січні 2020 року. За результатами видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 24 січня 2020 року № 24 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування». Підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2020 року розглянуто на засіданні колегії у липні 2020 року. За результатами видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 29 липня 2020 року № 143 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2020 року в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування».

Районною державною адміністрацією оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації на офіційному вебсайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, стану роботи зі зверненнями громадян, організації особистих прийомів перебуває на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment