З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2019 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом 9 місяців 2019 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 612 звернень від громадян, що на 302 звернення більше у порівнянні з 2018 роком.

До районної державної адміністрації надійшло 414 (143) звернень, до Чаплинської районної ради – 4 (6), до Хлібодарівської сільської ради – 2 (4), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 192 (156).

У зверненнях громадянами порушено 628 питань, що на 299 питань більше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 360, або 57,3% від загальної кількості. Такі показники зумовлені незадоволенням населення строками призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, відмовою у її призначенні та питаннями щодо монетизації субсидії.

У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (5 проти 15), праці і заробітної плати (6 проти 12), житлової політики (19 проти 24), транспорту і зв’язку (9 проти 12), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (14 проти 16), діяльності органів місцевого самоврядування (6 проти 8), фінансової, податкової, митної політики (0 проти 1), діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин (0 проти 1).

Проте, відбулося збільшення звернень з питань соціального захисту (360 проти 110), комунального господарства (78 проти 39), аграрної політики і земельних відносин (43 проти 22), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (23 проти 14). екології та природних ресурсів (7 проти 2), діяльності місцевих органів виконавчої влади (6 проти 2), охорони здоров’я (17 проти 15), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (9 проти 8).

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань діяльності центральних органів виконавчої влади (0 проти 0).

Збільшилося число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування – 44 проти 35, які також стосувалися питань нарахування субсидії, соціальних пільг та виплат, забезпечення засобами реабілітації.

Протягом 9 місяців 2019 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 414 звернення громадян, з них отримано:

– поштою – 7;

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 35;

– на особистому прийомі, у тому числі виїзному – 27;

– на місцеву телефонну «гарячу лінію» – 1;

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 344.

Найбільше звернень надійшло від мешканців селищ Чаплинка (125) та Асканія-Нова (75), сіл Преображенка (36), Хлібодарівка (25), Хрестівка (16), Долинське (14).

На електронну пошту Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили.

На «гарячу» телефонну лінію Чаплинської районної державної адміністрації надійшло 1 звернення громадян.

Від вищестоящих органів влади для розгляду Чаплинською районною державною адміністрацією надійшло 35 звернень громадян.

Перше півріччя року

2019

2018

+-

До Адміністрації Президента України

7

+7

До обласної державної адміністрації

21

11

+10

До Верховної Ради України

До Кабінету Міністрів України

7

1

+6

До редакцій газет

Всього

35

12

+23

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 15 неодноразових, 7 дублетних, 6 масових звернень, повторні звернення не надходили.

За 9 місяців 2019 року надійшло 16 колективних звернень, анонімні звернення не надходили.

Майже всі колективні звернення були надіслані жителями Присиваської об’єднаної територіальної громади до вищестоящих органів влади і стосувалися одного проблемного питання, а саме, ремонту автомобільної дороги О221802 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове, яка знаходиться на балансі управління автомобільних доріг загального користування місцевого значення Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2017 року № 503 «Про графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації», заплановано проведення 4-х особистих прийомів на місяць кожною посадовою особою. Упродовж 9 місяців 2019 року за наявності

громадян, бажаючих звернутися до керівництва районної державної адміністрації,

здійснено 27 прийомів громадян, що на 11 прийомів більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Значно збільшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр», так за 9 місяців 2019 року надійшло 344 звернення, проти 105 за 9 місяців 2018 року.

Як свідчить аналіз, основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту.

Заявниками, з урахуванням звернень, що надійшли на урядову «гарячу телефонну» лінію та «гарячу» телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації, порушено 430 питань.

Звернення громадян розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни, станом на 01 жовтня 2019 року на 276 звернень надано вичерпні роз’яснення, 111 – вирішено позитивно, 15 – перебуває на розгляді, 12 – направлено за належністю.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються, кожного місяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються найбільш гострі та значущі питання. Станом на 01 жовтня 2019 року відбулося 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment