З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2018 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

За 9 місяців 2018 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 310 звернень від громадян, що на 23 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

До районної державної адміністрації надійшло 143 (212) звернень, до Чаплинської районної ради – 6 (3), до Хлібодарівської сільської ради – 4 (10), до Преображенської сільської ради – 1 (2), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 156 (106).

У зверненнях громадянами порушено 329 питань, що на 8 питань менше у порівнянні з 2017 роком.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 110, або 33,4% від загальної кількості, комунального господарства – 39 (12%), житлової політики – 24 (7,3%), аграрної політики і земельних відносин – 22 (6,7%).

У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань аграрної політики та земельних відносин (22 проти 39), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (16 проти 25), комунального господарства (39 проти 47), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (8 проти 14), праці і заробітної плати (12 проти 17), діяльності органів місцевого самоврядування (8 проти 13), фінансової, податкової, митної політики (1 проти 5), діяльності місцевих органів виконавчої влади (2 проти 3), соціального захисту (110 проти 111).

Проте, відбулося збільшення звернень з питань житлової політики (24 проти 11), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (14 проти 5), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (15 проти 7), транспорту і зв’язку (12 проти 6), охорони здоров’я (15 проти 9), екології та природних ресурсів (2 проти 0).

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин (1 проти 1) , діяльності центральних органів виконавчої влади (0 проти 0).

Зменшилося число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування –35 проти 52.

За 9 місяців 2018 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 143 звернення громадян, з них отримано:

– поштою – 8;

– через систему АСКОД – 12;

– на особистому прийомі, у тому числі виїзному – 16;

– на місцеву телефонну «гарячу лінію» – 2;

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 105.

Найбільше звернень надійшло від мешканців селищ Чаплинка (31) та Асканія-Нова (26), сіл Першокостянтинівка (14), Червона Поляна (10), Преображенка (7), Кучерявоволодимирівка (5), Іванівка (5).

Безпосередньо до керівництва районної державної адміністрації письмово надійшло 8 звернень від громадян, що на 8 звернень менше показника аналогічного періоду минулого року.

На електронну пошту Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили.

У звітному періоді на «гарячу» телефонну лінію надійшло 2 звернення, що на 1 звернення менше показника 2017 року.

Від вищестоящих органів влади для розгляду Чаплинською районною державною адміністрацією надійшло 12 звернень громадян.

9 місяців року

2018

2017

+-

До Адміністрації Президента України

2

-2

До обласної державної адміністрації

11

8

+3

До Верховної Ради України

1

-1

До Кабінету Міністрів України

1

1

0

До редакцій газет

Всього

12

12

0

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 4 неодноразових звернення та 1 дублетне, повторні звернення до районної державної адміністрації не надходили.

За 9 місяців 2018 року надійшло 5 колективних звернень, 4 анонімних.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, головою районної державної адміністрації та керівником її апарату здійснено 16 прийомів громадян, що на 6 прийомів менше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Зменшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр». Надійшло 105 звернень, проти 156 за аналогічний період 2017 року.

Як свідчить аналіз основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту (80 або 76%).

Заявниками з урахуванням звернень , що надійшли на урядову «гарячу телефонну» лінію та «гарячу» телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації порушено 162 питання.

Звернення громадян розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни, на 120 звернень надано вичерпні роз’яснення, 11 – вирішено позитивно, 8 – перебуває на розгляді, 4 – направлено за належністю.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються, кожного місяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються найбільш гострі та значущі питання. Станом на 10 жовтня 2018 року відбулося 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

З метою покращення роботи зі зверненнями громадян, надання практичної і методичної допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації та органам місцевого самоврядування затверджено графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян та вивчення стану роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги виконавчим комітетам сільських, селищних рад. Згідно яких з початку року проведено перевірки у 7 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а також у виконавчих комітетах Преображенської та Хлібодарівської сільських рад, за результатами перевірок підготовлено відповідні довідки.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Так, підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік та підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року розглянуто на засіданнях колегії районної державної адміністрації у січні та липні цього року відповідно. За результатами видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 23 січня 2018 року № 23 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування» та від 25 липня 2018 року №230 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування».

Районною державною адміністрацією оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment