З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2019 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом 2019 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 781 звернення від громадян, що на 300 звернень більше у порівнянні з 2018 роком.

До районної державної адміністрації надійшло 507 (241) звернень, до Чаплинської районної ради – 9 (7), до Хлібодарівської сільської ради – 3 (6), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 262 (227).

У зверненнях громадянами порушено 798 питань, що на 290 питань більше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 467, або 58,5% від загальної кількості. Такі показники зумовлені незадоволенням населення строками призначення субсидії та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, відмовою у призначенні та питаннями щодо монетизації субсидії.

У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (5 проти 18), охорони здоров’я (22 проти 33), праці і заробітної плати (11 проти 15), транспорту і зв’язку (13 проти 16), діяльності органів місцевого самоврядування (7 проти 9), житлової політики (23 проти 24), фінансової, податкової, митної політики (0 проти 1), діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин (0 проти 1).

Проте, відбулося збільшення звернень з питань соціального захисту (467 проти 215), аграрної політики і земельних відносин (52 проти 32), комунального господарства (85 проти 60), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (26 проти 17). діяльності місцевих органів виконавчої влади (9 проти 2), екології та природних ресурсів (12 проти 8), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (11 проти 8).

Збільшилося число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування – 102 проти 60, які також стосувалися питань нарахування субсидії, соціальних пільг та виплат, забезпечення засобами реабілітації.

2

Протягом 2019 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 507 звернень громадян, з них отримано:

– поштою – 17;

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 43;

– направлене на розгляд за належністю з Апарату Верховної Ради України – 1;

– на особистому прийомі, у тому числі виїзному – 29;

– на місцеву телефонну «гарячу лінію» – 2;

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 415.

Найбільше звернень надійшло від мешканців селищ Чаплинка (148) та Асканія-Нова (86), сіл Преображенка (40), Хлібодарівка (29), Хрестівка (21), Долинське (16).

У 2019 році надійшло 2 анонімних звернення, які було розглянуто, інформацію викладену в цих зверненнях доведено до відома відповідних установ.

На електронну пошту Чаплинської районної державної адміністрації надійшло 4 звернення від громадян.

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 21 неодноразових, 8 дублетних, 6 масових звернень, повторні звернення не надходили.

У 2019 році надійшло 20 колективних звернень.

Майже всі колективні звернення були надіслані жителями Присиваської об’єднаної територіальної громади до вищестоящих органів влади і стосувалися одного проблемного питання, а саме: стану автомобільної дороги О221802 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове, яка знаходиться на балансі управління автомобільних доріг загального користування місцевого значення Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації.

Іншим значущим питанням життєдіяльності району, яке було порушено у колективному зверненні, є закриття Чаплинського відділу лабораторного дослідження.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2017 року № 503 «Про графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації», та, у зв’язку з кадровими змінами, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 09 грудня 2019 року № 301 «Про графік проведення особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації» заплановано проведення 4-х особистих прийомів на місяць. Упродовж 2019 року за наявності громадян, бажаючих звернутися до керівництва районної державної адміністрації, здійснено 29 прийомів громадян, що на 7 прийомів більше, ніж у 2018 році.

Значно збільшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр», так за 2019 рік надійшло 415 звернень, проти 187 у 2018 році.

Як свідчить аналіз, основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту.

Заявниками, з урахуванням звернень, що надійшли на урядову «гарячу телефонну» лінію та «гарячу» телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації, порушено 524 питання.

3

Звернення громадян розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни, станом на 02 січня 2020 року на 355 звернень надано вичерпні роз’яснення, 122 – вирішено позитивно, 11 – перебуває на розгляді, 18 – направлено за належністю.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються, кожного місяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються найбільш гострі та значущі питання.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. За результатами видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 30 січня 2019 року № 12 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування» та від 24 липня 2019 року № 172 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування».

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment