З В І Т про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2018 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом 2018 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 481 звернення від громадян, що на 33 звернення більше у порівнянні з 2017 роком.

До районної державної адміністрації надійшло 241 (306) звернення, до Чаплинської районної ради – 7 (3), до Хлібодарівської сільської ради – 6 (11), до Преображенської сільської ради – 1 (2), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 233 (139).

У зверненнях громадянами порушено 504 питань, що на 51 питання більше у порівнянні з 2017 роком.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 215, або 42,7% від загальної кількості, комунального господарства – 60 (12%), охорони здоров’я – 33 (6,5%), аграрної політики і земельних відносин – 32 (6,3%), житлової політики – 24 (4,8%).

У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань аграрної політики та земельних відносин (32 проти 54), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (17 проти 37), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (8 проти 17), діяльності органів місцевого самоврядування (9 проти 14), праці і заробітної плати (15 проти 19), фінансової, податкової, митної політики (1 проти 5), діяльності місцевих органів виконавчої влади (2 проти 3).

Проте, відбулося збільшення звернень з питань соціального захисту (215 проти 161), охорони здоров’я (33 проти 15), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (17 проти 5), житлової політики (24 проти 14), сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (18 проти 9), екології та природних ресурсів (8 проти 0), транспорту і зв’язку (16 проти 10), комунального господарства (60 проти 58).

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин (1 проти 1) , діяльності центральних органів виконавчої влади (0 проти 0).

 

2

Зменшилося число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування –60 проти 69.

Протягом 2018 року Чаплинською районною державною адміністрацією розглянуто 241 звернення громадян, з них отримано:

– поштою – 11;

– від вищестоящих органів влади (через систему АСКОД) – 19;

– на особистому прийомі, у тому числі виїзному – 22;

– на місцеву телефонну «гарячу лінію» – 2;

– від ДУ «Херсонський обласний контактний центр» – 187.

Найбільше звернень надійшло від мешканців селищ Чаплинка (57) та Асканія-Нова (46), сіл Першокостянтинівка (20), Преображенка (14), Червона Поляна (12), Балтазарівка (9), Хрестівка (7).

На електронну пошту Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили.

У звітному періоді на «гарячу» телефонну лінію надійшло 2 звернення, що на 3 звернення менше показника 2017 року.

Під час роботи зі зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто 6 неодноразових звернення та 1 дублетне, повторні звернення до районної державної адміністрації не надходили.

У 2018 році надійшло 8 колективних звернень, 5 анонімних.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, головою районної державної адміністрації та керівником її апарату здійснено 22 прийоми громадян, що на 9 прийомів менше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Зменшилась кількість звернень громадян адресованих на виконання від державної установи «Херсонський обласний контактний центр». Надійшло 187 звернень, проти 218 за аналогічний період 2017 року.

Як свідчить аналіз основну частину таких звернень складають звернення з питань соціального захисту (152 або 81%).

Заявниками з урахуванням звернень , що надійшли на урядову «гарячу телефонну» лінію та «гарячу» телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації порушено 263 питання.

Звернення громадян розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни, на 185 звернень надано вичерпні роз’яснення, 28 – вирішено позитивно, 18 – перебуває на розгляді, 10 -направлено за належністю.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються, кожного місяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються найбільш гострі та значущі питання. Станом на 02 січня 2019 року відбулося 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

З метою покращення роботи зі зверненнями громадян, надання практичної і методичної допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації та органам місцевого самоврядування затверджено графіки перевірок додержання

3

законодавства про звернення громадян та вивчення стану роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги виконавчим комітетам сільських, селищних рад. Згідно яких з початку року проведено перевірки у 8 структурних підрозділах районної державної адміністрації, а також у виконавчих комітетах Преображенської та Хлібодарівської сільських рад, за результатами перевірок підготовлено відповідні довідки.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Так, підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік та підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року розглянуто на засіданнях колегії районної державної адміністрації у січні та липні 2018 року відповідно. За результатами видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 23 січня 2018 року № 23 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування» та від 25 липня 2018 року №230 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування».

Районною державною адміністрацією оприлюднюються узагальнені аналітичні матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації, окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment