З В І Т про роботу із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2018 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

За перше півріччя 2018 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району надійшло 217 звернень від громадян, що на 20 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

До районної державної адміністрації надійшло 99 (148) звернень, до Чаплинської районної ради – 5 (3), до Хлібодарівської сільської ради – 1 (8), до Преображенської сільської ради – 0 (0), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 115 (78), Чаплинської районної ради – 5 (3).

У зверненнях громадянами порушено 240 питань, що на 4 питання менше у порівнянні з 2017 роком.

Переважна кількість звернень стосувалася питань соціального захисту – 88, або 36,7% від загальної кількості, комунального господарства – 24 (10%), житлової політики – 20 (8,3%).

У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань комунального господарства (24 проти 41), аграрної політики та земельних відносин (17 проти 32), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (4 проти 15), праці і заробітної плати (12 проти 18), фінансової, податкової, митної політики (1 проти 5), діяльності органів місцевого самоврядування (6 проти 7), діяльності місцевих органів виконавчої влади (0 проти 1).

Проте, відбулося збільшення звернень з питань житлової політики (20 проти 5), транспорту і зв’язку (13 проти 2), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (15 проти 5), соціального захисту (88 проти 83), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (6 проти 2), охорони здоров’я (7 проти 4), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (6 проти 5).

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин (1 проти 1), екології та природних ресурсів (0 проти 0), діяльності центральних органів виконавчої влади (0 проти 0).

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment