З В І Т про роботу із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2018 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.         

За І квартал 2018 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 63 звернення від громадян, що на 9 звернень більше у порівнянні з  аналогічним  періодом 2017 року. Із них 43 звернення надійшло поштою та 20 звернень отримано на особистих та виїзних прийомах.

До  районної  державної  адміністрації надійшло 18 (16) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради – 2  (2), до Преображенської, Хлібодарівської  сільських рад – 0 (0), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 43 (36).

У зверненнях громадянами  порушено 79 питань, що на 23 питання більше у порівнянні  з 2017 роком.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання: комунального господарства – 20 та соціального захисту – 14, або 25,3% та 17,7% від загальної кількості питань відповідно.

Число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування залишилася на тому самому рівні, а саме 5 звернень.

У І кварталі 2018 року Чаплинською районною державною  адміністрацією  розглянуто 55 звернень громадян, з них  отримано:

–  поштою – 10;

–  на  особистому прийомі, у тому числі виїзному – 8;

–  на місцеву «гарячу телефонну лінію» – 1;

–  від  ДУ «Херсонський  обласний  контактний центр» – 36.

Безпосередньо до керівництва  районної  державної  адміністрації письмово  звернулося 2 громадянина, що на 2 звернення менше показника аналогічного  періоду минулого року.

Найбільше звернень надійшло від мешканців селища Чаплинка (12) та села Першокостянтинівка (9).

На електронну пошту Чаплинської районної державної адміністрації звернення від громадян не надходили.

У звітному   періоді  на «гарячу телефонну лінію» надійшло 1 звернення, що на рівні показника 2017 року.

Від вищестоящих органів влади для розгляду Чаплинською районною державною адміністрацією надійшло 8 звернень громадян.

  І квартал 2017 року
2018 2017 +-
До Адміністрації Президента України 1 -1
До обласної державної адміністрації 8 2 +6
До Верховної Ради України 1 -1
До Кабінету Міністрів України 1 -1
До редакцій газет
Всього 8 5 +3

 

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечується дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто   2 неодноразових звернення, дублетні та повторні звернення до районної державної адміністрації не надходили.

За І квартал 2018 року надійшло 2 колективних звернення, 4 анонімних.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, головою районної державної адміністрації та керівником її апарату прийнято 8 громадян, що на 3 прийоми більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

У І кварталі 2018 року зменшилась кількість звернень від державної установи «Херсонський обласний контактний центр». Надійшло 36 звернень,  проти 60 за аналогічний період 2017 року.

Як свідчить аналіз основну частину  таких  звернень   складають  звернення з питань соціального захисту (22  або 61%).

Заявниками  з  урахуванням  звернень , що  надійшли на  урядову «гарячу телефонну»  лінію  та   «гарячу»  телефонну лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації  порушено 71 питання (32 у письмових  зверненнях  та на особистому  прийомі, 2 на «гарячу телефонну лінію»  та  37 питань у  зверненнях,  що  надійшли від  ДУ «Херсонський  обласний  контактний  центр»). Які розглянуто районною державною адміністрацією у встановлені законодавством терміни, на 46 звернень надано вичерпні роз’яснення, 2 вирішено позитивно,          4 перебуває на розгляді, 2 направлено за належністю.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються, кожного місяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються найбільш гострі та значущі питання. Станом на 01 квітня 2018 року відбулося 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

З метою покращення роботи зі зверненнями, надання практичної і методичної допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації та  органам місцевого самоврядування затверджено графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян та вивчення стану роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги виконавчим комітетам сільських, селищних рад. Згідно яких з початку року проведено перевірки у 3 структурних підрозділах: службі у справах  дітей; відділі  економічного розвитку,

торгівлі та туризму; відділі освіти, культури, молоді та  спорту. За результатами  перевірок підготовлено  відповідні довідки.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації. Так,.підсумки  роботи із зверненнями громадян за 2017 рік  розглянуто на засіданні колегії  районної  державної адміністрації у січні цього року. За результатами видано  розпорядження  голови районної державної адміністрації від 23 січня 2018 року № 23 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік в районній державній адміністрації та виконавчих органах місцевого самоврядування».

Районною державною адміністрацією оприлюднюються узагальнені   аналітичні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян посадовими особами райдержадміністрації на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації,  окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment