З В І Т про роботу із зверненнями громадян за підсумками 2017 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 225 звернень від громадян, що на 90 звернень менше у порівнянні з 2016 роком.

Із них до  районної  державної  адміністрації надійшло 83 (129) звернення,    до  Чаплинської  районної  ради – 3 (33), до Преображенської сільської ради – 2(0), Хлібодарівської  сільської ради – 11 (4), до селищних, сільських рад (ОТГ) – 126.

Із загальної кількості звернень 126 надійшло поштою та 99 отримано на особистих та виїзних прийомах.

За звітний період надійшло 21 колективне звернення, що на 19 звернень  менше показника минулого року.

У зверненнях громадянами  порушено 230 питань, що на 100 питань менше у порівнянні  з 2016 роком.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання: аграрної політики і земельних відносин – 39, або 17% від загальної кількості питань, соціального захисту – 38 (16,5%), комунального господарства – 31 (13,5%).

Зменшилося  число  звернень  від  найменш захищеної  категорії  громадян, що  надійшли  до   районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування –23 проти 74.

Протягом 2017 року   Чаплинською  районною  державною  адміністрацією  розглянуто 306 звернень (у 2016 році – 404), із них  отримано:

–  поштою – 52 (108);

–  на  особистому прийомі, у тому числі виїзному – 31 (21);

–  на місцеву «гарячу телефонну лінію» – 5 (2);

–  від  Херсонського  обласного  контактного центру – 218 (273).

Безпосередньо  до  керівництва  районної  державної  адміністрації                                                                                                              письмово звернулося 26 громадян.

Найбільше  письмових    звернень    надійшло    від       мешканців      селища Чаплинка (19) та села Преображенка  (7).

 

 

Від  вищестоящих органів влади для  розгляду надійшло 21 звернення  мешканців району.

2017 рік
2017
2016
+-
До Адміністрації Президента України
3
7
-4
До обласної державної адміністрації
16
48
-32
До Верховної Ради України
1
1
0
До Кабінету Міністрів України
1
8
-7
До редакцій газет



Всього
21
64
-43
На електронну пошту Чаплинської районної державної адміністрації надійшло 5 звернень.

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечено дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження розглянуто   4 дублетних звернення.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного,головою, першим заступником, керівником апарату районної державної адміністрації прийнято 31 громадянин проти 19 у 2016 році.

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Керівництвом районної державної адміністрації на   виїзних  прийомах  прийнято  15 громадян.  Із 16 питань,  порушених  громадянами  на  виїзних  прийомах,          5 становлять питання  житлово-комунального господарства та 5 – аграрної політики і земельних відносин, 3 – транспорту та зв’язку, 2 – соціального захисту, 1 – державного будівництва.

У звітному   періоді  на «гарячу телефонну лінію» надійшло 5 звернень, у 2016 році за аналогічний період 2 звернення.

У  2017 році   зменшилась  кількість  звернень  від Херсонського  обласного  контактного центру (звернення  від  мешканців району на урядову телефонну «гарячу лінію»  та  на  «гарячу» лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації). Надійшло 218 звернень, проти 273 за 2016 рік.

Як свідчить аналіз, основну частину  таких  звернень   складають  звернення з питань соціального захисту (123  або 56,4%).

Найчастіше   на  урядову телефонну «гарячу лінію»   звертаються мешканці селищ Чаплинка (40), Асканії-Нова (28), сіл Першокостянтинівка (23), Червона Поляна (18), Новонаталівка (12), Хрестівка (12), Скадовка (10), Григорівка (10), Шевченко (9), Магдалинівка (7).

Заявниками,  з  урахуванням  звернень , що  надійшли на  урядову «гарячу телефонну»  лінію  та   «гарячу»  телефонну лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації  порушено 309 питань (86 у письмових  зверненнях  та на особистому  прийомі, 5 на «гарячу телефонну лінію»  та  218 питань у  зверненнях,  що  надійшли від  Херсонського  обласного  контактного  центру).

Звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам  надано ґрунтовні роз’яснення. Одне колективне звернення знаходиться на довгостроковому контролі.

Стан роботи із зверненнями громадян щопівроку розглядається на засіданнях колегії районної державної адміністрації, за результатами видано відповідні розпорядження голови районної державної адміністрації по усуненню недоліків у роботі із зверненнями громадян.

 

 

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment