Виробництво органічної продукції

Органічне виробництво-що це таке? Органічне виробництво – це цілісна система господарювання та виробництва харчових продуктів, яка поєднує в собі найкращі практики з огляду на збереження довкілля, рівень біологічного розмаїття, збереження природних ресурсів, застосування високих стандартів належного утримання (добробуту) тварин та метод виробництва, який відповідає певним вимогам до продуктів, виготовлених з використанням речовин та процесів природного походження.

Які переваги органічного виробництва перед традиційним ?

• Коли мова йде про переваги органічного агровиробництва перед традиційним фахівці мають наувазі два аспекти – це перш за все переваги самих органічних продуктів харчування та переваги власне органічних методів господарювання;

• Органічне виробництво має цілу низку економічних, екологічних та соціальних переваг, а також цей метод завдяки виробництву та споживанню власне органічних харчових продуктів позитивно впливає на здоров’я населення.

• оператори мають задовольняти основні потреби працівників в соціальній безпеці, включаючи захист материнства, медичне страхування і пенсійне забезпечення;

Успіх органічної індустрії залежить від:

• визнання продукції суспільством, тобто споживачами, їх довіри і попиту;

• отже, ще однією проблемою для України є розвиток як каналів збуту, так і інформованості громадськості і споживачів про різні переваги органічної продукції особливо для здоров’я та напрямки роботи з ними;

• як і в країнах Центральної та Східної Європи, особисте здоров’я та турбота про нього стає все більш важливим купівельним фактором українськийх споживачів;

• подібним же чином, екологічна турбота все ще є менш важливою особливо через те, що українські споживачі не вбачають зв’язку між традиційним землеробством та забрудненням довкілля;

• купівельна спроможність споживачів потроху зростає (хоче вони всі ще дуже обмежені) і попередні дослідження показують, що в Україні вже є прошарок споживачів готових заплатити більше за здорову їжу;

Щоб досягти доброї обізнаності споживачів про орг. продукцію і створити попит на неї важливо вивчити успішний досвід провідних країн ЄС і проводити інтенсивну рекламну кампанію через ЗМІ, підкреслюючи переваги органічних продуктів для людського здоров’я, пов‘язання їх з позитивними атрибутами, такими як “добробут”, “тривалість життя”, “традиційна кухня”, народна культура”.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment