Виробництво органічної продукції

Органічне виробництво-що це таке? Органічне виробництво – це цілісна система господарювання та виробництва харчових продуктів, яка поєднує в собі найкращі практики з огляду на збереження довкілля, рівень біологічного розмаїття, збереження природних ресурсів, застосування високих стандартів належного утримання (добробуту) тварин та метод виробництва, який відповідає певним вимогам до продуктів, виготовлених з використанням речовин та процесів природного походження.

Які переваги органічного виробництва перед традиційним ?

• Коли мова йде про переваги органічного агровиробництва перед традиційним фахівці мають наувазі два аспекти – це перш за все переваги самих органічних продуктів харчування та переваги власне органічних методів господарювання;

• Органічне виробництво має цілу низку економічних, екологічних та соціальних переваг, а також цей метод завдяки виробництву та споживанню власне органічних харчових продуктів позитивно впливає на здоров’я населення.

• оператори мають задовольняти основні потреби працівників в соціальній безпеці, включаючи захист материнства, медичне страхування і пенсійне забезпечення;

Успіх органічної індустрії залежить від:

• визнання продукції суспільством, тобто споживачами, їх довіри і попиту;

• отже, ще однією проблемою для України є розвиток як каналів збуту, так і інформованості громадськості і споживачів про різні переваги органічної продукції особливо для здоров’я та напрямки роботи з ними;

• як і в країнах Центральної та Східної Європи, особисте здоров’я та турбота про нього стає все більш важливим купівельним фактором українськийх споживачів;

• подібним же чином, екологічна турбота все ще є менш важливою особливо через те, що українські споживачі не вбачають зв’язку між традиційним землеробством та забрудненням довкілля;

• купівельна спроможність споживачів потроху зростає (хоче вони всі ще дуже обмежені) і попередні дослідження показують, що в Україні вже є прошарок споживачів готових заплатити більше за здорову їжу;

Щоб досягти доброї обізнаності споживачів про орг. продукцію і створити попит на неї важливо вивчити успішний досвід провідних країн ЄС і проводити інтенсивну рекламну кампанію через ЗМІ, підкреслюючи переваги органічних продуктів для людського здоров’я, пов‘язання їх з позитивними атрибутами, такими як “добробут”, “тривалість життя”, “традиційна кухня”, народна культура”.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment