Шановні мешканці району!

За ініціативи Уряду (протокольне рішення засідання Кабінету Міністрів України №41 від 21 червня 2017 р.) у державній установі «Урядовий контактний центр» створено сектор прийому звернень з використанням жестової мови управління організації прийому звернень для можливості громадян з порушенням функцій мовлення та слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади.

Звертаємо увагу, що сектор прийому звернень з використанням жестової мови управління організації прийому звернень державної установи «Урядовий контактний центр» не приймає звернення для виклику екстрених служб. Відповідно до законодавства такі виклики приймають оперативно-диспетчерські служби – відповідні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що приймають екстрені виклики та інформацію про них, здійснюють інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги.

 

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment