Шановні мешканці району!

За ініціативи Уряду (протокольне рішення засідання Кабінету Міністрів України №41 від 21 червня 2017 р.) у державній установі «Урядовий контактний центр» створено сектор прийому звернень з використанням жестової мови управління організації прийому звернень для можливості громадян з порушенням функцій мовлення та слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади.

Звертаємо увагу, що сектор прийому звернень з використанням жестової мови управління організації прийому звернень державної установи «Урядовий контактний центр» не приймає звернення для виклику екстрених служб. Відповідно до законодавства такі виклики приймають оперативно-диспетчерські служби – відповідні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що приймають екстрені виклики та інформацію про них, здійснюють інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги.

 

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment