Розпочати приватне будівництво тепер можливо без втручання посадових осіб

В Україні запрацювала перша автоматизована електронна адміністративна послуга –
реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного
паспорта. Зокрема, це стосується будівництва приватних, садових та дачних будинків
заввишки не більше двох поверхів та площею до 300 м², а також господарських будівель
та споруд, гаражів.
Новий сервіс дозволяє українцям, не виходячи з дому, за декілька хвилин оформити
право на власне будівництво. І що важливо – взагалі без участі посадових осіб. Адже
нова е-послуга надається повністю в автоматичному режимі: користувачі заповнюють
електронну форму, програма миттєво обробляє внесені дані та надсилає відповідь про
реєстрацію повідомлення.
Сервіс передбачає електронну взаємодію з Державним реєстром речових прав на
нерухоме майно Мін’юсту. Користувачам не потрібно власноруч вносити у форму
відомості про земельну ділянку, на якій планується будівництво. Достатньо вказати
кадастровий номер та всі необхідні дані «підтягнуться» автоматично. А отже ризик
допустити помилку відсутній.
Новий формат отримання адмінпослуги дозволяє українцям зручно, швидко та прозоро
розпочати власне будівництво.
Як скористатися послугою
Електронні послуги у сфері будівництва доступні на оновленому Урядовому порталі
kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги», а також – на сайті електронних сервісів ДАБІ
e-dabi.gov.ua.
Щоб зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі
будівельного паспорта потрібні:
 електронний цифровий підпис,
 оформлене право власності на земельну ділянку,
 будівельний паспорт.
У разі виникнення питань, отримати консультацію можна за номером телефонної
«гарячої» лінії ДАБІ 0 800 210 011.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment