Профорієнтаційний марафон

Питання – чи потрібно проводити профорієнтаційну роботу з учнями 4 – 7 класів риторичне. Звичайно треба. Але більше у ігровій формі чи у вигляді цікавих екскурсій на підприємства. Адже саме у цьому віці діти з широко розплющеними очима, відкритими ротиками та серцями сприймають інформацію, яку надають оточуючі. Розширення знань про світ професій є дуже корисним. 
Перші тижні літа учні багатьох шкіл відвідують пришкільні табори відпочинку та оздоровчі майданчики. Користуючись нагодою, фахівці з профорієнтації Чаплинської районної філії Херсонського обласного центру зайнятості Горбунова Вікторія та Модіна Світлана провели низку заходів для учнів 4 – 8 класів шкіл району, що включали ігри, конкурси, вікторини, квести та екскурсії.

3 липня відвідали ОЗ НВК “Чаплинську школу гімназію”. У профорієнтаційних іграх взяли участь близько 30 дітей. Хочеться відмітити їх активність та зацікавленість.

4 червня у ОЗ Чаплинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Чаплинської районної ради Херсонської області учні 5 – 7 класів, які відпочивають у пришкільному таборі розгадували загадки про професії, грались у “професійного крокодила”, а між іграми говорили про серйозні речі, щодо свідомого вибору майбутньої професії.

5 червня учні Магдалинівської філії опорного закладу Чаплинська спеціалізована школа IIII ступенів Чаплинської селишної ради Херсонської області прийняли естафету участі у профорієнтаційних іграх. Веселі, активні, кмітливі школярі не тільки називали різноманітні професії, визначали, хто що робить, а й спробували заробляти гроші, хоч вони й були іграшкові, але зібрати їх було теж не легко.

6 червня учні 6-7 класів ОЗ НВК “Чаплинська школа – гімназія”, які відпочивають у пришкільному таборі, разом із фахівцем з профорієнтації завітали до Чаплинського відділення Управління водного господарства. Під час професіографічної екскурсії учні мали нагоду оглянути територію, на якій розташована адмін. будівля та машинний двір водного господарства, що вразила своєю охайністю, ландшафтним дизайном, доглянутістю та різномаїттям рослин. Дітям розповіли про основні завдання та функції водного господарства. Наголосили на важливості водозабезпечення для нашого регіону ризикованого земледілля. Школярі дізнались, що у водному господарстві працюють представники багатьох різних професій та спеціальностей.

7 червня проведено профорієнтаційну роботу з учнями, які відвідують оздоровчий майданчик у ОЗ НВК Асканія-Нова школа-гімназія. Цікаво, весело, активно та корисно пройшов ще один день роботи з учнівською молоддю

10 червня 2019 року було проведено професіографічну екскурсію на базі Чаплинської районної філії Херсонського обласного центру зайнятості для учнів 5-8 класів, які відвідують пришкільні табори відпочинку. Під час екскурсії діти ознайомились з напрямками роботи служби зайнятості, проявили свої знання у світі професій, активно приймали участь у профорієнтаційних іграх, переглядали тематичні відео-ролики. Кожен із присутніх проявляв свою зацікавленість у всіх етапах заходу, долучаючись до бесід та ставлячи запитання фахівцям філії.

Наступного дня проведено екскурсію до Чаплинського професійного аграрного ліцею з метою розширення знань про світ професій, зокрема, актуальних на ринку праці нашого регіону та знайомства із навчальним закладом, в якому ці професії можна здобути. Діти відвідали навчальні класи, лабораторії, механізований двір, бібліотеку та актову залу. Викладачі ліцею розповіли про професії, за якими навчають у цьому закладі, про їх затребуваність на регіональному ринку праці та перспективність на майбутнє.

На завершення двотижневого профорієнтаційного марафону 12 червня зазирнути у калейдоскоп професій мали можливість учні Балтазарівської загальноосвітньої школи, які відвідують пришкільний табір відпочинку, прийнявши участь у профорієнтаційному заході. Граючись, виконуючи різні вправи та завдання, діти розглядали такі важливі питання, як ринок праці, актуальні професії, важливість ставити цілі та планувати майбутнє. Активно працюючи у командах, учні намагались створити власну формулу вибору майбутньої професії, розгадували загадки й кросворди, знайомилися з новими професіями.

У супроводі посмішок, дитячого галасу та позитивного настрою, два тижні активної профорієнтаційної роботи пролетіли дуже швидко. Сподіваємося, що зерно інформації, посіяне в цей час у дитячі душі, дасть свої плоди, коли ці діти стоятимуть на порозі вибору майбутньої професії.

Поширити через...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print

Інші статті

Leave a Comment