Про роботу архівного відділу щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на отримання інформації

Архівним відділом районної державної адміністрації здійснюються заходи направлені на реалізацію громадянами та юридичними особами конституційного права на отримання інформації.
На теперішній час у відділі зберігаються 128 фондів, що складає 33663 одиниці зберігання.
У фондах зберігаються документи будівельних підприємств, закладів освіти, охорони здоров’я, культури, статистики, фінансових, профспілкових структур, органів влади та місцевого самоврядування.
Станом на 01.01.2019 року в архіві знаходиться на зберіганні 90 фондів управлінської документації постійного зберігання , що складає 21382 одиниць зберігання, які є джерелом формування Національного Архівного Фонду. Кількість одиниць зберігання цих фондів постійно збільшується в залежності від терміну зберігання документів в архівних підрозділах установ органів влади та місцевого самоврядування, які входять до списку джерел комплектування архіву.
У зв’язку з відсутністю в районі трудового архіву, функції щодо зберігання документів з кадрових питань (особового складу) суб’єктів господарювання, що ліквідуються та надання громадянам довідок соціально-правового характеру (про стаж роботи та заробітну плату) покладено на архівний відділ Чаплинської районної державної адміністрації.
Станом на 01.01.2019 року список суб’єктів господарювання, що ліквідувалися та передали на зберігання до архівного відділу документи з
кадрових питань (особового складу), склав 28 фондів, в кількості 12076 одиниць зберігання.
Основними формами використання відомостей, що містяться в архівних документахє:
— інформування користувачів про наявність в архіві документів та їх зміст;
— виконання запитів громадян та установ;
— надання документів користувачам для роботи в читальному залі архівного відділу;
— видача документів у тимчасове користування поза архівом;
— використання документів архіву при підготовці інформаційних заходів,
у засобах масової інформації і публікації.
Одним із пріоритетних напрямів роботи відділу є надання інформації соціально-правового характеру за запитами громадян і установ.
За довідками соціально – правового характеру та з тематичними запитами у 2018 році звернулось 1719 громадян із них 1715 з позитивним характером, що становить 99.8%.

Щорічно переважають запити соціально-правового характеру, а саме, про стаж роботи та нарахування заробітної плати. Кількість запитів зростає відповідно до надходження документів на зберігання від суб’єктів господарювання та змін, що відбуваються в Пенсійному законодавстві.
Звернення розглядаються у встановлені терміни відповідно до чинного законодавства. Всі запити виконуються безоплатно.
Спеціалістами відділу постійно надаються консультації з питань архівної справи та діловодства органам державної влади та місцевого самоврядування, а також суб’єктам господарювання усіх форм власності.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment