Посвідка на тимчасове проживання у вигляді картки для іноземців та осіб без громадянства

На Херсонщині посвідки у вигляді ID-картки почали оформляти з 10 вересня та вже прийняли 110 іноземців та ОБГ.

З червня 2018 року запроваджено новий зразок бланку посвідки на тимчасове проживання з безконтактним електронним носієм. Це затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 322 «Про затвердження зразка, технічного опису бланка та Порядку оформлення, видачі, обміну, скасування, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсною та знищення посвідки на тимчасове проживання»

Посвідка оформляється іноземцям або особам без громадянства (ОБГ), які на законних підставах тимчасово перебувають на території України та які:

1) досягли 16-річного віку або не досягли 16-річного віку, але самостійно прибули в Україну з метою навчання, – на підставі заяв-анкет, поданих ними особисто;

2) не досягли 16-річного віку або визнані обмежено дієздатними чи недієздатними, – на підставі заяв-анкет осіб, зазначених у частинах другій – тринадцятій статті 4 Закону України “Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства”, до яких вони прибули з метою возз’єднання сім’ї.

Документи для оформлення посвідки подаються до Управління державної міграційної служби України в Херсонській області, за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська, 168 не пізніше ніж за 15 робочих днів до закінчення встановленого строку перебування в Україні.

Для оформлення посвідки іноземець або особа без громадянства подають:

1) паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, з візою типу D, якщо інше не передбачено законодавством і міжнародними договорами України;

2) документ, що посвідчує особу законного представника, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника (у разі подання документів законним представником);

3) переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними, засвідчений у встановленому законодавством порядку;

4) дійсний поліс медичного страхування;

5) документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або документ про звільнення від його сплати.

6) та інші документи залежно від категорії іноземців та осіб без громадянства, визначених статтею 4 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства».

У разі втрати або викрадення посвідки іноземцю або особі без громадянства замість втраченої або викраденої оформляється та видається нова посвідка в порядку, встановленому для її обміну.

Обмін посвідки здійснюється у разі:

1) зміни інформації, внесеної до посвідки;

2) виявлення помилки в інформації, внесеній до посвідки;

3) закінчення строку дії посвідки;

4) непридатності посвідки для подальшого використання.

За оформлення посвідки (у тому числі замість втраченої або викраденої), її обмін справляється адміністративний збір у розмірах, установлених законодавством.

Посвідка видається протягом 15 робочих днів з дати прийняття документів від іноземця або ОБГ. Видається строком на один рік, якщо інше не передбачено Законом України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства».

УДМС у Херсонській області.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment