ОГОЛОШУЄТЬСЯ конкурс на зайняття вакантної посади

ОГОЛОШУЄТЬСЯ конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Чаплинської районної державної адміністрації Херсонської області (категорія посади «В») з наступними УМОВАМИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ:

Додаток 1

до наказу начальника фінансового управління Чаплинської районної

державної адміністрації Херсонської області

від 22.05.2018 № 18

УМОВИ

проведення конкурсу

на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Чаплинської районної державної адміністрації Херсонської області

Загальні умови
Посадові обов’язки
Основні посадові обов’язки:

– забезпечує зведення проекту бюджету району на наступний бюджетний рік у відповідності до показників, визначених Міністерством фінансів України та забезпечує зведення показників проекту районного бюджету на наступний бюджетний рік та подає його на розгляд начальника відділу;

– після надання галузевими відділами погоджених з начальником бюджетного відділу розпису доходів та асигнувань по галузям складає річний розпис видатків та асигнувань районного бюджету по загальному і спеціальному фондах, помісячний розпис видатків та асигнувань загального фонду районного бюджету на наступний бюджетний рік і збалансовує його;

– здійснює контроль за надходженням доходів та виконанням видаткової частини районного бюджету та бюджетів сільських рад;

– за дорученням начальника відділу, проводить аналіз очікуваного виконання районного бюджету та бюджетів сільських рад за відповідний період;

– проводить зведення помісячного розпису доходів і видатків місцевих бюджетів району на відповідний рік;

– за даними, відділу доходів складає уточнені плани та проводить аналіз виконання дохідної і видаткової частин загального та спеціального фондів районного та сільських бюджетів, щомісячно складає аналіз фінансових ресурсів відповідних місцевих бюджетів району;

– забезпечує контроль за правильністю застосування головними розпорядниками коштів діючої бюджетної класифікації;

– за дорученням керівництва здійснює тематичні перевірки місцевих бюджетів району з окремих питань організації бюджетної роботи;

– готує та надає начальнику відділу інформацію про стан виконання окремих показників місцевих бюджетів, контроль за якими покладено на бюджетний відділ;

– за дорученням начальника відділу, здійснює контроль за ходом виконання окремих пунктів розпоряджень голови районної державної адміністрації;

– забезпечує прийняття від сільських рад та головних розпорядників коштів районного бюджету кошторисів на відповідний рік;

– приймає участь у нарадах – семінарах з питань організації бюджетної роботи відділу;

– здійснює організацію програмного забезпечення автоматизованих систем;

– щоквартально готує довідку про стан виконання районного бюджету, інші матеріали, пов’язані з цим питанням, для надання їх районній раді та подає зазначені матеріали на розгляд начальника відділу;

– веде облік коштів резерву нерозподілених видатків та видатків, що проводяться за рахунок вільних залишків коштів;

– виконує інші доручення керівництва управління та відділу.
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 4100 грн., надбавка за ранг державного службовця та за вислугу років відповідно до Закону України «Про державну службу» № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (додаток 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2017 року № 648).

3. Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою відповідно до постанови КМ України від 26 квітня 2017 року № 301 (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування ).

6.Заповнена особова картка встановленого зразка відповідно до наказу Нацагенства України з питань державної служби від 05 серпня 2016 року № 156.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (шляхом заповнення на веб-сайті НАЗК) у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Термін надання документів: з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п’ятницю – з 8.00 до 15.30, 24 травня по 11 червня 2018 року за адресою: 75200, смт Чаплинка, вул. Грушевського, 61, фінансове управління Чаплинської районної державної адміністрації.
Дата, час і місце проведення конкурсу
14 червня 2018 року о 14 годині

75200, смт Чаплинка, вул. Грушевського, 61
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Булан Ірина Володимирівна

(05538) 2-15-78

finansist@chapl.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1
Освіта
Вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра

2
Досвід роботи
Не потребує

3
Володіння державною мовою
Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

Вимога
Компетенти вимоги

1.
Якісне виконання поставлених завдань
вміння працювати з інформацією;

орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

вміння вирішувати комплексні завдання;

вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

2.
Командна робота та взаємодія
вміння працювати в команді;

вміння ефективної взаємодії з іншими;

вміння встановлювати зворотній зв’язок

3.
Сприйняття змін
виконання плану змін та покращень;

здатність приймати зміни та змінюватись

4.
Досягнення результатів
1) чітке бачення результату;
2) запобігання та ефективне подолання перешкод

5.
Технічні вміння
1) вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку

Професійні знання
Вимога
Компетенти вимоги
1
Знання законодавства
1) Конституції України;

2) Законів України:

«Про державну службу»;

«Про запобігання корупції»;

2
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
Бюджетне законодавство.

Основи економіки.

Правила ділового етикету.

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment