ОГОЛОШУЄТЬСЯ конкурс

ОГОЛОШУЄТЬСЯ конкурс на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста архівного відділу Чаплинської районної державної адміністрації Херсонської області (категорія посади «В») з наступними УМОВАМИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ:

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ начальника архівного відділу

районної державної адміністрації

06.12.2018 № 15

Основні посадові обов’язки:

1. Забезпечує вирішення питань, спрямованих на підвищення рівня розвитку архівної галузі та діловодства в районі.

2. Збирає, узагальнює та аналізує інформацію з питань розвитку галузі, готує керівнику відділу відповідні пропозиції

3. Проводить перевірки наявності й фізичного стану документів, визначає потребу їх ремонту. Оформлює підсумки роботи з перевірення наявності та розшуку документів.

4. Бере участь в укладанні договорів з юридичними та фізичними особами щодо науково-технічного опрацювання та інших видів робіт з документами.

5. Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства з організації бухгалтерського обліку.

6. Здійснення внутрішнього контролю за повнотою надходжень бюджетних коштів.

7. Організація та забезпечення складання кошторису та бюджетного запиту та подання його до фінансового органу.

8. Виконання іншої роботи пов’язаної із фінансово-господарським забезпеченням.

 

Умови оплати праці:

Посадовий оклад – 3723 грн., надбавки за вислугу років, за ранг державного службовця відповідно до Закону України «Про державну службу» № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:
Безстрокове призначення на посаду.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (додаток 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2017 року № 648).

3. Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою відповідно до постанови КМ України від

26 квітня 2017 року № 301.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка відповідно до наказу Нацагентства України з питань державної служби від

05 серпня 2016 року № 156.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (шляхом заповнення на веб-сайті НАЗК) у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Термін надання документів: з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п’ятницю – з 8.00 до 15.30, з 07 грудня 2018 року по 22 грудня 2018 року за адресою: 75200, Чаплинка, вул. Грушевського, 16а, архівний відділ районної державної адміністрації

Місце, час та дата початку проведення конкурсу:

Районна державна адміністрація, смт Чаплинка, вул. Грушевського, 87 о 14.00, 28 грудня 2018 року

Прізвище, ім’я та батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Величко Ліна Анатоліївна      (05538) 2-14-01

rda-chapl@khoda.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги:

1.Освіта.

Вища освіта, не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра

2. Досвід роботи:

Не потребує

3. Володіння державною мовою:

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності:

1. Якісне виконання поставлених завдань

1)вміння працювати з інформацією;

2)орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3)вміння вирішувати комплексні завдання;

2. Командна робота та взаємодія:

1)вміння працювати в команді;

2)вміння ефективної координації з іншими;

3)вміння надавати зворотний зв’язок;

3. Сприйняття змін:

1)виконання плану змін та покращень;

2)здатність приймати зміни та змінюватись;

4. Досягнення результатів:

1)чітке бачення результату;

2)сфокусовані зусилля для досягнення результату;

3)запобігання та ефективне подолання перешкод;

5. Технічні вміння:

Вміння та навички роботи з програмами пакету MicrosoftOffise (Word, Excel), вміння використовувати комп’ютерне обладнання та офісну техніку

Професійні знання:

1. Знання законодавства

Знання:

-Конституції України

-Закону України «Про державну службу»

-Законів України:

«Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про доступ до публічної інформації»

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

-Постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Типова інструкція з діловодства в Міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади»,

-наказу Міністерства юстиції від 08 квітня 2013 року № 656/5 «Правила роботи установ України»,

-Бюджетного кодексу України,

-Кодексу законів про працю України

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment