Протягом ІV-го кварталу 2019 року до Чаплинської районної державної адміністрації надійшло 12 ( у 2018 р. – 18) запитів про надання публічної інформації, з яких: через СЕД АСКОД – 7, електронною поштою – 3, поштою – 0, особисто – 2.
За категоріями запитувачів 7 запитів надійшло від фізичних осіб, 3 – від громадських об’єднань, 2 – від юридичних осіб.
Запити стосувалися надання наступної інформації: про кількість зареєстрованих осіб, що відносяться до маломобільних груп населення; щодо малопродуктивних земель на території району; про кількість внутрішньо переміщених осіб, та дії програми забезпечення житлом таких осіб; стосовно розміру посадового окладу, доплат, надбавок, інших виплат начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту райдержадміністрації, а також голови районної державної адміністрації; щодо кількості житлових приміщень державної і комунальної власності, що були збудовані або придбані за кошти державного або місцевого бюджетів з 2010 року, які були приватизовані на підставі ЗУ “Про приватизацію державного житлового фонду”; щодо кількості харчоблоків закладів освіти, які почали впроваджувати систему НАССР(ХАССП); стосовно розгляду проектів рішень «Про затвердження правил зберігання транспортних засобів на автостоянках»; надання копій документів районної державної адміністрації; яким чином врегульована діяльність з торгівлі за межами торгівельного приміщення (вуличної пересувної торгівлі).
Отримані районною державною адміністрацією протягом ІV кварталу 2019 року 10 запитів розглянуто в установлені чинним законодавством строки.