Модернізація та розвиток служби зайнятості на основі клієнтоорієнтовного підходу до обслуговування безробітних

Служба зайнятості, як сервісна установа сучасного формату з клієнтоорієнтовним підходом до обслуговування безробітних в умовах модернізації та розвитку впроваджує в роботу нові підходи, технології та методи взаємодії з безробітним населенням з урахуванням їх індивідуальних характеристик, мотивації та потенціалу до працевлаштування з метою  повернення шукачів роботи, в тому числі з числа вразливих на ринку праці груп населення  до активної зайнятості.  Однією з таких послуг є соціальний супровід при працевлаштуванні, що здійснюється за підходом кейс-менеджмент.  Індивідуальна робота за таким підходом передбачає тісну взаємодію фахівця центру зайнятості з безробітною особою, під час якої відбувається оцінка ситуації, розробляється індивідуальний план роботи, надається допомога у розв’язанні особистих та соціальних проблем, які заважають працевлаштуванню,  шляхом залучення інших організацій та фахівців до надання необхідних послуг. З метою належної організації роботи у цьому напрямку та для якісного проведення картування соціальних послуг Чаплинським районним центром зайнятості було організовано та 15.02.2018 року проведено засідання Круглого столу за участю представників державних установ, громадських організацій та соціальних партнерів.  Директор центру зайнятості, розпочавши захід,  зауважила на тому, що ринок праці України характеризується наявністю комплексу проблем, серед яких поширення тіньової зайнятості населення, низький рівень заробітної плати, брак робочих місць та ін. Значною часткою клієнтів центру зайнятості є малоконкурентні на ринку праці групи населення, зокрема особи передпенсійного віку, жінки з малолітніми дітьми, люди з інвалідністю, учасники АТО, внутрішньо-переміщені особи,  які  потребують підтримки в процесі їх працевлаштування для підвищення конкурентоздатності. Учасникам заходу заступником директора-начальником відділу Ващенко Іриною Володимирівною засобом презентації було представлено завдання та функції кейс-менеджменту у сфері зайнятості, озвучено важливість впровадження цього процесу із залученням фахівців організацій-партнерів для надання допоміжних та підтримуючих послуг, наведено приклади з практики, у вирішення соціальних питання яких необхідне втручання інших структур та фахівців. Кожен представник від організацій мав можливість презентувати свої послуги та заповнити анкету з відгуками та побажаннями, що суттєво допомогло спеціалістам служби зайнятості в опрацюванні карти надання соціальних послуг. У жвавій дискусії були намічені  чіткі кроки безробітного до відповідного фахівця, з вказівкою на те, що обов’язково повинна бути попередня телефонна домовленість.  Захід був результативним та головне, що було відображено в анкетах учасників, організовувати такі зустрічі частіше, оскільки є багато питань, які потрібно вирішувати разом .

Поширити через...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page

Інші статті

Leave a Comment