Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

joomla

191059

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.   

 За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 54 звернення від громадян, що на 36звернень менше у порівнянні з  аналогічним  періодом 2016 року.

   До  районної  державної  адміністрації надійшло 16 (42) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради - 2  (3),до Преображенської, Хлібодарівської  сільських рад – 0,до селищних, сільських рад (ОТГ) – 36.

Детальніше...

191059Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

  Протягом 2016 року до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі   поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 315 звернень від громадян (за 2015 рік - 342), що  на 27 звернень менше.  До  районної  державної  адміністрації надійшло 129 (132) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради - 33 (50),  до  селищних  рад – 56 (57),  до  сільських – 97 (103).   

Детальніше...

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.    

Протягом 9 місяців 2016 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району надійшло 273 звернень, що на 30 звернень,  або на  11 % більше в порівнянні з  аналогічним  періодом з 2015 року.

Детальніше...

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

За І півріччя 2016 року до районної державної адміністрації та органів місцевого  самоврядування  району надійшло 189 звернень, що на 30 звернень,  або на  11 % більше в порівнянні з  аналогічним  періодом з 2015 року.

Детальніше...

191059Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

  Протягом 2015 року до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі   поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 342 звернення від громадян (2014-305), що  на 37,  або 11 %   більше.  До  районної  державної  адміністрації надійшло 132 (124) звернення,    до  Чаплинської  районної  ради -50 (47),  до  селищних  рад – 57 (45),  до  сільських – 103 (89).  

         На особистому прийомі у керівництва районної  державної  адміністрації   та  керівників місцевого  самоврядування району  надійшло   156 звернень  проти    143  у  минулому році,  що на 8,3% більше. На  особистому прийому у керівництва районної державної адміністрації надійшло 25 звернень  проти 37,  керівництва районної  ради 25 проти 26,   селищних голів 20 проти 21, сільських голів –  86 проти 64.

        Збільшилась  кількість  колективних  звернень – 57 проти 43, що на 26% більше  минулорічного показника.

         Найчастіше  громадяни зверталися  до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі  з  питань що  стосуються

-  комунального  господарства – 69 звернень, 65 %   таких  звернень  надійшло до   сільських,  селищних  рад  (45),

-  аграрної  політики   і земельних  відносин – 42,

- соціального  захисту  - 36.

- освіти – 34,

- праці    і заробітної  плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку по 27.

          У звітному періоді    зменшилась кількість     звернень    громадян з питань

аграрної політики та земельних відносин (44 проти 42), соціального захисту (36 проти 78), охорони здоров’я (4  проти 11), освіти, наукової, науково-технічної діяльності  (34 проти 37),  діяльності місцевих органів виконавчої влади (1 проти 3),  з діяльності органів місцевого самоврядування (10 проти 11).  

Відбулося збільшення звернень з питань  транспорту   і зв’язку  (13  проти 9),  фінансової, митної, податкової політики (6 проти 3), праці і заробітної плати (27 проти 13),  комунального  господарства (69  проти 39), житлової  політики (16 проти 13), екології  та природних  ресурсів (2  проти 1), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (27 проти 6), з питань екології і природних ресурсів (1 проти 3),

На тому  ж рівні залишилась  кількість  звернень  з  питань сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (14 проти 14).

Збільшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, 70 проти 57,  що на 18 % більше в порівняні з аналогічним періодом минулого року.

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечено дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження є  12 дублетних звернення (у 2014 році – 4).

детальніше...

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Лічільник відвідувань


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні430
mod_vvisit_counterВчора731
mod_vvisit_counterНа цьому тижні430
mod_vvisit_counterНа минулому тижні6015
mod_vvisit_counterУ цьому місяці17291
mod_vvisit_counterУ минулому місяці16638
mod_vvisit_counterВсього123203

За останні 20 хвилин: 4
Ваш IP: 54.146.47.178
,
Зараз: 2017-06-26 14:14

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.